• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

feministbrud skrev 2009-07-03 12:37:28 följande:
    Estland är väl ännu värre kan man tycka - check för mig!J D skrev 2009-07-03 12:34:14 följande:

Ja, det kanske det är men jag tycker personligen att Tyskland verkar vara ett större trashland än Estland. Estland har ju blivit kreddigt  . (OBS! EXTREMT MKT SKÄMT OM HUR NATIONER SKA DEFINIERAS I FÖRH. TILL TRASHSKALAN).

• feministbrud
    Jag har en vän (som fö är kommunist, vilket är rätt kul) som sa till mig att det är typsikt mig att åka till så ofräscha länder när jag skulle luffa genom polen, tjeckien, ungern och kroatien. Min man tycker att det är så kul att han alltid pratar om ofräscha länder. Så med den definitionen så är ju Estland helt klart ofräscht!

J D skrev 2009-07-03 12:39:26 följande:

Ja, det kanske det är men jag tycker personligen att Tyskland verkar vara ett större trashland än Estland. Estland har ju blivit kreddigt  . (OBS! EXTREMT MKT SKÄMT OM HUR NATIONER SKA DEFINIERAS I FÖRH. TILL TRASHSKALAN).
  • Frulle

Det är ju supermysigt i Tallin iaf!! Vi var ju där över ett par timmar.. Kändes gulligt på nåt vis!

J D skrev 2009-07-03 12:39:26 följande:

• feministbrud

Ja, det är min favvisstad! Och jag skäms inte ens när jag säger att jag njuter av estniskt bubbel

Frulle skrev 2009-07-03 12:50:20 följande:
    Det är ju supermysigt i Tallin iaf!! Vi var ju där över ett par timmar.. Kändes gulligt på nåt vis! J D skrev 2009-07-03 12:39:26 följande:
  • monkay

HAHAHA vilken underbar tråd! Kan bara konstatera att jag nog är rätt trashig alla kategorier. Vi ska ha buffé, bag in box, kinaklänning, glitterörhängen och lite till.

Dessutom ska vi ha "du är allt" med sonja aldén/shirley Clamp som solossång i kyrkan.... Denna dänga borde väl klassas in i trashligan?

Haha, älskar intiativet feministbrud

• feministbrud

Ja, Aldén och Clamp är definitivt trashigt. Vi hade Av längtan till dig (fast på sax). Det borde också kvala in som trashigt, eller?

monkay skrev 2009-07-03 13:00:13 följande:
    HAHAHA vilken underbar tråd! Kan bara konstatera att jag nog är rätt trashig alla kategorier. Vi ska ha buffé, bag in box, kinaklänning, glitterörhängen och lite till.Dessutom ska vi ha "du är allt" med sonja aldén/shirley Clamp som solossång i kyrkan.... Denna dänga borde väl klassas in i trashligan?Haha, älskar intiativet feministbrud
  • Sonja68
    feministbrud skrev 2009-07-03 12:43:36 följande:
    Jag har en vän (som fö är kommunist, vilket är rätt kul) som sa till mig att det är typsikt mig att åka till så ofräscha länder när jag skulle luffa genom polen, tjeckien, ungern och kroatien. Min man tycker att det är så kul att han alltid pratar om ofräscha länder. Så med den definitionen så är ju Estland helt klart ofräscht!J D skrev 2009-07-03 12:39:26 följande:
    Try this one: Jag älskar att semestra i öststater. Vi är i Ryssland varje år hos släkt, minst en gång om året. Vi firade min 40-årsdag i Tallin (skitmysig stad), vi har bilat genom Polen och Ukraina samt Ryssland och Ukrania på väg ner till Krimhalvön för att semestra där. Detta med två blöjbarn. Jag känner att jag bara måste få se dessa länder också; Lettland, Litauen, Moldavien, Vitryssland, Ungern, Rumänien, Tjeckien. Funderar allvarligt på att tågluffa i dessa länder när ungarna blir större.
    Vill även semestra i Bulgarien, Kroatien, Montenegro, Slovenien, Slovakien.
    Visst ÄR jag störd?!
  • Sonja68

Måste tillägga att jag INTE är kommunist.

• feministbrud

LIKA STÖRD SOM JAG!!! Ska på semester i Riga i sommar. Av de löänder du listar kan ajg pricka av: Polen Ryssland, Ukraina, Lettland, Litauen, Vitryssland, Ungern, Tjeckien, Kroatien, Sloveien och Slovakien. Lägg där till Bosnien, Serbien och Kaliningrad (visserligen inget eget land, men ändå). verkligen typiskt mig att resa i ofräscha länder!

Sonja68 skrev 2009-07-03 13:07:06 följande:
    Try this one: Jag älskar att semestra i öststater. Vi är i Ryssland varje år hos släkt, minst en gång om året. Vi firade min 40-årsdag i Tallin (skitmysig stad), vi har bilat genom Polen och Ukraina samt Ryssland och Ukrania på väg ner till Krimhalvön för att semestra där. Detta med två blöjbarn. Jag känner att jag bara måste få se dessa länder också; Lettland, Litauen, Moldavien, Vitryssland, Ungern, Rumänien, Tjeckien. Funderar allvarligt på att tågluffa i dessa länder när ungarna blir större.Vill även semestra i Bulgarien, Kroatien, Montenegro, Slovenien, Slovakien.Visst ÄR jag störd?!
Svar på tråden Trashigaste bröllopet