• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Svanboet

Vems dröm uppfyllde kakan? Bruden som ville ha ett monument och som sedan kunde bli uppäten eller gummens för att han äntligen fick skära frun sin i bitar?

Aleta skrev 2009-07-03 15:16:26 följande:
    Att ha en bröllopstårta som ser ut som bruden.Minns ni den?www.curbly.com/DIY-Maven/posts/3414-brides-lo...Brudgummen tar upp stora kniven och hugger in på tårtan - huga!
  • feministbrud

Det går bra att prata om lite av varje! Jag var itne seriös i frågan om trashighet och Kina!

ario skrev 2009-07-03 15:32:18 följande:
    men att åka till kina kan ju väl inte vara trashigt? Din fråga var vad som klassas trashigt på ETT BRÖLLOP, inte efteråt som smekmånad?
  • feministbrud

Trashigaste bröllopresan då?

Finlandsfärja, Thailand, mallis?

• shakynose

Trashigt= Det jag anser vara dålig smak, eller?
    I så fall:

Att ha fler än en klänning
    Nehru och frockcoat (förlåt alla, men jag tycker att det är så tacky!)
    Acrylnaglar
    Brudöverlämning
    Enbart pasteller i färgtemat
    Kuvertavgift
    Inbjudningskort med rim
    Fest på slott (om man inte själv bor på ett slott)
    Att be gästerna att följa färgtemat med klädseln
    Att ta av sig fracken/kavajen till middagen

• J D

Nejdu feministbrud även om det känns frestande att lägga en vote på Maldiverna så tror jag att Bulgarien tar priset (om man då inte gör en kreddigt kulturell resa till Sofia ).

• shakynose
    feministbrud skrev 2009-07-03 15:49:14 följande:
    Trashigaste bröllopresan då?Finlandsfärja, Thailand, mallis?
    Definitivt Tahailand! I två månader! Svennebanansvennebanan...

Mallorca känns lyxigt nuförtiden, och finlandsfärja känns helt enkelt inte seriöst nog för att vara trashigt!
  • roslagsbruden

Sunny beach - Here I come! Min bror jobbade där en sommar, shit vad han berättade om trashiga grejer efter det!

J D skrev 2009-07-03 15:50:42 följande:

Nejdu feministbrud även om det känns frestande att lägga en vote på Maldiverna så tror jag att Bulgarien tar priset (om man då inte gör en kreddigt kulturell resa till Sofia ).
  • shakynose

J D skrev 2009-07-03 15:50:42 följande:

Sunny Beach ligger i Bulgarien va? Då håller jag med till 100%! Bulgarien är det trashigaste resmålet!
  • feministbrud

Typ... Det går bra att tolka lite hur som helst!

shakynose skrev 2009-07-03 15:50:34 följande:
    Trashigt= Det jag anser vara dålig smak, eller?I
Svar på tråden Trashigaste bröllopet