• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Panzerfaust

Jag tror att de tjejer som har problem med att deras respektive skulle titta på striptease snarare har problem med sig själva snarare än att stripteasen som sådan är problemet. Som exempelvis, svartsjuka, dåligt självförtroende eller allmänt osäker.

Om en människa inte ska tillåtas beundra en vacker/sexig individ utan att man för den delen är otrogen lever i ett osunt förhållande i mina ögon, en läcker häck är en läcker häck och jag vägrar att titta bort bara för att.

• Panzerfaust

Hur är det möjligt att detta inlägg hamnade här?!

Mystiskt på min ära!

• Pizan
    ario skrev 2009-07-03 19:35:41 följande:
    hahah..kul o läsa alla inlägg:)Då kommer hela min lista. Att sova med varandra dagen innan bröllopet, . Brudöverlämningen i kyrkan. Betala minst 50.000 för en smekmånad. Använda sina barn som näbb etc ( om man nu har barn). ha mindre än 10 gäster på bröllopet. räkna varena öre som går åt till bröllopet
    Varför är det fel att ha mindre än 10 personer på bröllopet och att sova med varandra? Att ha det enkelt tycker inte jag är samma sak som trashigt. Att sova tillsammans fattar jag inte heller, vi har ju t ex redan gjort det i tio år så jag skulle nog sova sämre om han inte var vid min sida. Det är ju inte så heller att det där ynka dygnet att få oss att känna oss som nya inför varandra heller, det behövs en mkt längre separation för att åstakomma nått sånt.
  • Heloise

Håller med, är det någon jag vill vakna med så är det Panzer ( blivande mannen).

Hm trashigt måste ju vara tröjor, mysdressar ala Britney som det står Mrs blablabla på eller bride 2b
    Jag ahr fått super trashiga möhippe grejjer från kompisar som är Aussies, en tiara med kort puffy slöja som blinkar och ett bride 2 be sash som blinkar, alltså hela Gävle kommer kunna se mig, som en liten(stor) fyr i natten haha

• shakynose
    Pizan skrev 2009-07-03 13:29:22 följande:
    Jag måste säga att jag tycker inte det är trashigt att bilsemestra i östländerna, tvärtom så tycker jag att det är motpolen till att åka charter till Thailand och det visar mer att man vågar testa saker som inte glassigt presenteras i Vings resekatalog.Som land tycker jag nog Danmark är det trashigaste i Europa. Det är lite skitigt och sunkigt.
    Oj, jag gillar också ditt omdöme om Danmark!
    Säger som Stig Helmer i von Triers Riket:
    "Vettu Strindberg, besökte detta landet en gång och vettu vad han sa om det? Ett fekaaalt helvete!"
    Jag upprepar den frasen varje gång jag är där av en eller annan anledning. De krånglar jämt med nånting i det där landet.
  • shakynose

Jag skulle vilja påstå att det är ganska trashigt att INTE sova tillsammans natten innan! Som att man låtsas som om man aldrig sovit med varandra. Allt som är på låtsas är ju lite trashigt i min värld.

• Panzerfaust
    shakynose skrev 2009-07-03 23:26:45 följande:
    Jag skulle vilja påstå att det är ganska trashigt att INTE sova tillsammans natten innan! Som att man låtsas som om man aldrig sovit med varandra. Allt som är på låtsas är ju lite trashigt i min värld.
    Håller helt med och letar febrilt efter kors i taket...
  • shakynose
    Panzerfaust skrev 2009-07-03 23:29:38 följande:
    Håller helt med och letar febrilt efter kors i taket...
    Jag har inte heller tillräckligt med såna i mitt tak!
  • Saltakatten

Trashigt:

- Brudöverlämning
    - Wagners bröllopsmarch, ev även Mendelssohns.
    - Äckligt vin som endast inhandlats på grund av det låga priset
    - Klänningar som är kortare fram än bak
    - Fulla brudar och brudgummar

Att gifta sig i Las Vegas är trashigt

Två exempel på Las Vegas-brudar jag sett:

1. Ett par, hon i kort klänning, i och för sig en söt och proper sådan, han i stor svart skjorta som hängde ner till knäna ungefär... deras bröllopsmiddag, buffé på Rio. Buffén där är gigantisk och absolut en upplevelse men mycket av maten håller inte högre kvalité än skolmat.

2. Brud i kort klänning, tänk er sådana klänningar som småbarn klär ut sig till féer i, med en kjol av "kronblad". Tatueringar på benen/fötterna. Bruden rökte dessutom Med tanke på vad som skrevs i början av tråden...

• Saltakatten
    shakynose skrev 2009-07-03 23:26:45 följande:
    Håller med.
Svar på tråden Trashigaste bröllopet