• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • BlivandeFruPettersson

Mm, det är här helt vansinniga kombinationerna som jag reagerar på, att till varje pris vilja kombinera sina namn till något som jag inte för mitt liv kan förstå hur PRV skulle kunna godkänna...

Svanboet skrev 2009-07-04 18:12:44 följande:
    Ja om det blir krystat men att byta helt eller faktiskt ha två namn som går att kombinera - det är helt ok för min del.
  • ario

trashigt är också när bruden har tatuering på armen eller ryggen där det syns!

• Lakritsbåten

ysch... jag håller med! Särskilt om det är nåt kinesiskt tecken eller en fjäril eller nåt annat trashigt motiv.

Tycker att det är snyggt med tatueringar som ornament/slingor, helt i svart eller en taggtrådsslinga runt överarmen så jag är inte emot tatueringar i allmänhet...

ario skrev 2009-07-05 16:57:40 följande:
    trashigt är också när bruden har tatuering på armen eller ryggen där det syns!
  • shakynose

LakritsbÃ¥ten skrev 2009-07-05 17:05:39 följande:

ysch... jag håller med! Särskilt om det är nåt kinesiskt tecken eller en fjäril eller nåt annat trashigt motiv.Tycker att det är snyggt med tatueringar som ornament/slingor, helt i svart eller en taggtrådsslinga runt överarmen så jag är inte emot tatueringar i allmänhet...
    Hoho! Jag som tycker att taggtråd runt armen är det trashigaste tatumotivet av dem alla!
  • ElinochIan

läste tidigare om att några tyckte att det var fel med secret box, när mannen inte obejktifieras..

måste bara lägga till..

jag hade faktiskt tyckt att det var skitkul om jag fick en secretbox av min blivande!! :)

humm.. mitt bidrag till trash.. är nog att sjunga gemensam duett i kyrkan..

• Lakritsbåten

det är nog ett kvarhäng sedan det glada slutet av 80- början av 90-talet. Men jag skulle inte själv vilja/kunna ha det. passar inte min image i övrigt...

Tur att jag inte gjorde som jag tänkte för drygt 15 år sedan tatuera Metallica över hela underarmens insida!

shakynose skrev 2009-07-05 17:07:08 följande:
    Hoho! Jag som tycker att taggtråd runt armen är det trashigaste tatumotivet av dem alla!
  • Junebug

Haha, Håller med! ryyys...

shakynose skrev 2009-07-05 17:07:08 följande:
  • shakynose

LakritsbÃ¥ten skrev 2009-07-05 17:17:58 följande:

det är nog ett kvarhäng sedan det glada slutet av 80- början av 90-talet. Men jag skulle inte själv vilja/kunna ha det. passar inte min image i övrigt... Tur att jag inte gjorde som jag tänkte för drygt 15 år sedan tatuera Metallica över hela underarmens insida!
    Jag ångrar att jag INTE gjorde ett pentagram eller nåt annat fjortisdödsigt... Nu vid denna ålder är det ju bara patetiskt att göra sånt, men i smyg tycker jag att det är rätt fränt...
  • Lakritsbåten

Ja men med Metallica 8 cm högt över hela underarmen skulle jag nog ångrat mig. Håller helt med dig om graden av patetisk-het att göra det idag... men det är rätt "coolt" (som man sa på den tiden...)

shakynose skrev 2009-07-05 18:11:20 följande:
    LakritsbÃ¥ten skrev 2009-07-05 17:17:58 följande:
    Jag ångrar att jag INTE gjorde ett pentagram eller nåt annat fjortisdödsigt... Nu vid denna ålder är det ju bara patetiskt att göra sånt, men i smyg tycker jag att det är rätt fränt...
  • Tokstolla
    shakynose skrev 2009-07-05 11:29:29 följande:
    Jag har undrat så länge över hur denna våtrumskreation ser ut. Bildbevis, tack!
    Ja det kommer, men just nu är jag gravid så det lär liksom bli fel mått då
Svar på tråden Trashigaste bröllopet