• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • 090829 brud

visst gjorde jag det, men jag vill väldigt gärna ha en sådan som har hål för bröst vårtorna så att det blir lite extra speciellt för honom på bröllopsnatten
    sen ett par storlekar mindre så att jag får ett riktigt lyft för brösten, dock kommer ju att kärlekshantagen att synas rätt mkt då

passionsblomman skrev 2009-07-05 21:59:51 följande:
    Menar du att du inte har en uppsättning redan? Den köpte du väl när du gjorde din secret box??? 090829 brud skrev 2009-07-05 21:57:39 följande:
  • shakynose

MÄH! Hur kan ni leva utan leopardtrosor?

• caamillaa87

Har läst typ halva tråden, sjukt kul :)

Det värst som finns:

Slöja

kort på händerna med ringar

översminkade brudar

flerfärgade brudklänningar

• passionsblomman

Jag förstår att piercing är en självklarhet i sammanhanget!

090829 brud skrev 2009-07-05 22:04:46 följande:
    visst gjorde jag det, men jag vill väldigt gärna ha en sådan som har hål för bröst vårtorna så att det blir lite extra speciellt för honom på bröllopsnatten sen ett par storlekar mindre så att jag får ett riktigt lyft för brösten, dock kommer ju att kärlekshantagen att synas rätt mkt då
  • Panzerfaust

Filma bröllopsnatten bör ju också kvala in.

Samt grenlösa trosor eller ätbara underkläder.

• 090829 brud

en i varje vårta

passionsblomman skrev 2009-07-05 22:10:28 följande:
    Jag förstår att piercing är en självklarhet i sammanhanget! 090829 brud skrev 2009-07-05 22:04:46 följande:
  • passionsblomman

Åh den där gräsliga videon du visade med hon som satt med huvudet i toan Panzer! Den är ju klockren här! Vart har du den?

Panzerfaust skrev 2009-07-05 22:10:36 följande:
    Filma bröllopsnatten bör ju också kvala in.Samt grenlösa trosor eller ätbara underkläder.
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-07-05 22:12:29 följande:
    Åh den där gräsliga videon du visade med hon som satt med huvudet i toan Panzer! Den är ju klockren här! Vart har du den?
    Ask and you shall receive:

Det jag var förvisso att spela in snusk på bröllopsnatten, men visst det där är ju också lite snuskigt.
  • 090829 brud

det var väldigt roligt

Panzerfaust skrev 2009-07-05 22:14:42 följande:
    Ask and you shall receive:www.youtube.com/watchDet jag var förvisso att spela in snusk på bröllopsnatten, men visst det där är ju också lite snuskigt.
  • shakynose

MÄH! Hur kan ni leva utan att filma ert snusk?

Svar på tråden Trashigaste bröllopet