• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Heloise

ah en till som jag åker dit på
    Jag måste erkänna att jag är skrockfull

Loowwe skrev 2009-07-06 14:41:49 följande:
    Här kommer en till:Att strikt följa den där tramsiga ramsan: Något gammalt, något nytt, något lånat, något blått och ett silvermynt i skon!!!
  • Loowwe

J D skrev 2009-07-06 14:43:22 följande:

JA! Spec. som det inte är en svensk tradition...
    Ja exakt! Usch...!
  • Loowwe
    Heloise skrev 2009-07-06 14:44:05 följande:
    ah en till som jag åker dit på Jag måste erkänna att jag är skrockfull
    ha ha
  • Heloise

Det är inte en puss i kyrkan heller man jag gillar pussar...
    J D skrev 2009-07-06 14:43:22 följande:

JA! Spec. som det inte är en svensk tradition...
  • Heloise

Herre min je jag och Panzer är värsta super trashiga paret haha
    Loowwe skrev 2009-07-06 14:45:31 följande:
    ha ha
  • Heloise

Jag är svag för hattar och flor, men stort MEN jag har a:stort huvud och B: enormt mkt hår, nästan ner till midjan och självlockigt, det är få hattar som går på min skalle så jag kan aldrig bejaka den sidan hos mig.
    De ska göra ett ganska litet blomdiadem med riddarsporre blommor på och eftersom jag har så mkt hår och är rätt lång så tror jag att det kan fungera. Det känns iaf liteeee annorlunda.
    Jag vill oxå vara nätt
    J D skrev 2009-07-06 14:42:48 följande:

Alltså, det händer väldigt sällan att jag gör könsstereotypa kommentarer men här vill jag bara säga: män... Många har helt enkelt väldigt svårt att förstå sig på kvinnliga accessoarer . Detta är i sig inte så konstigt med tanke på det fattiga assecoarutbud de själva ställs inför.Jag tycker iofs också att det kan se lite knepigt ut med flor. Har funderat på det själv men ej kommit på på vilket sätt jag skulle se snyggare ut i det. Blomdiadem och utsläppt låter tjusigt- var faktiskt tvungen att googla blomdiadem efter att ha sett dig nämna det i en annan tråd . Skulle jag mkt väl kunnat tänka mig själv men insåg att lilla jag skulle se helt belamrad ut, haha.
  • J D

Heloise skrev 2009-07-06 14:47:13 följande:
    Det är inte en puss i kyrkan heller man jag gillar pussar...J D skrev 2009-07-06 14:43:22 följande:

Jag har inte bestämt mig för om jag ska joina trashtåget där . Håller med, jag gillar också pussar men hm, ja. Jag tror vi tar det som det kommer där .

• J D

Heloise skrev 2009-07-06 14:51:33 följande:
    Jag är svag för hattar och flor, men stort MEN jag har a:stort huvud och B: enormt mkt hår, nästan ner till midjan och självlockigt, det är få hattar som går på min skalle så jag kan aldrig bejaka den sidan hos mig.De ska göra ett ganska litet blomdiadem med riddarsporre blommor på och eftersom jag har så mkt hår och är rätt lång så tror jag att det kan fungera. Det känns iaf liteeee annorlunda.Jag vill oxå vara nätt J D skrev 2009-07-06 14:42:48 följande:

Nää, jag vill mkt hellre vara lång och ha en massa självlockigt hår- fusk! Låter verkligen jättesnyggt med blomdiadem.

• Heloise

ja vi får se prästen kommenterade att det inte var en svensk tradition... vill inte göra prällen arg, men å andra sidan sa han att pussar är alltid trevligt haha
    J D skrev 2009-07-06 14:54:34 följande:

Jag har inte bestämt mig för om jag ska joina trashtåget där . Håller med, jag gillar också pussar men hm, ja. Jag tror vi tar det som det kommer där .
Svar på tråden Trashigaste bröllopet