• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D
    feministbrud skrev 2009-07-07 11:04:16 följande:
    Du kanske behöver oroa dig! Se upp för presentleken som vi pratade om tidigare, där ett paket ska överlämnas mellan gästerna från den med störst näsa till den med störst dekoltage.J D skrev 2009-07-07 11:02:25 följande:
    Oh no, jag hoppas verkligen att toastmastern kommer att vara på vår sida ang. detta... Presentleken är mkt skrämmande.
  • feministbrud
    Imma skrev 2009-07-07 11:11:59 följande:
    Nu har jag en till (I'm on a roll today...):Att ha obegripliga citat på latin i ringen. Speciellt om man inte ens kan latin, utan har googlat fram det på nätet.
  • J D
    Imma skrev 2009-07-07 11:11:59 följande:
    Nu har jag en till (I'm on a roll today...):Att ha obegripliga citat på latin i ringen. Speciellt om man inte ens kan latin, utan har googlat fram det på nätet.
    Ja, du är verkligen spot on idag! Amor vincit omnia?

Jag ogillar egentligen allt annat än namn/datum men det har också lite att göra med att jag är lätt avundsjuk eftersom vi inte kom på ngt fyndigt. Men det mesta på andra språk går bort tycker jag (och då älskar jag ändå språk ).

• feministbrud

Har vi tagit upp detta:

Just married-prylar till bröllopsresan, speciellt flipflops som skriver detta i sanden!

• Poca

Presentleken hade jag inte hört talas om , däremot skoleken där brudparet ska svara på frågor genom att lyfta på den andras sko! Frågorna är helt och hållet enligt trashlistan och går ut på att man ska svara olika på vem det är som diskar, lagar mat osv. Trash.

• Poca
    feministbrud skrev 2009-07-07 11:16:02 följande:
    Har vi tagit upp detta:Just married-prylar till bröllopsresan, speciellt flipflops som skriver detta i sanden!
    Höjden av trash!
  • J D

feministbrud skrev 2009-07-07 11:16:02 följande:
    Har vi tagit upp detta:Just married-prylar till bröllopsresan, speciellt flipflops som skriver detta i sanden!

Tror att det var uppe men annars, håller med. Även om jag faktiskt kan erkänna att det rycker lite i shoppingtarmen, hahaha. Stört.

• J D

Poca skrev 2009-07-07 11:17:00 följande:
    Presentleken hade jag inte hört talas om , däremot skoleken där brudparet ska svara på frågor genom att lyfta på den andras sko! Frågorna är helt och hållet enligt trashlistan och går ut på att man ska svara olika på vem det är som diskar, lagar mat osv. Trash.

I know... och folk verkar älska den... Har redan retat upp vår omgivning med att avsäga oss möhippa och svensexa vänligt men bestämt. Hur kan man få en fest där lekar som denna ej ingår? Det känns som att vi är sååå rökta...

• Poca

J D skrev 2009-07-07 11:20:44 följande:

I know... och folk verkar älska den... Har redan retat upp vår omgivning med att avsäga oss möhippa och svensexa vänligt men bestämt. Hur kan man få en fest där lekar som denna ej ingår? Det känns som att vi är sååå rökta...
    Vi har pratat med vår toaster (hon vill kalla sig så) och sagt att blir det några lekar så blir det livstids halshuggning för hennes del, men jag är ändå inte säker på att hon förstår.

En till trash grej, två tomma stolar framför brudparet, vem sätter sig där?!
  • feministbrud

Möhippa där bruden ska sälja kyssar på stan och svensexa med strippa!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet