• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

anne på grönkulla skrev 2009-07-07 18:22:52 följande:
    Sjunga på sitt eget bröllop, spexa i kyrkan, överraska sin respektive - tycker jag känns ganska B o trash alltsammans... *alltid retar man upp nån*

Mm, allt det har varit uppe förut i tråden och du får starkt medhåll.

Någon som nämnt kombinerade bröllop och dop för övrigt? Faller för min del in surprise-kategorin-som-inte-alls-är-så-överraskande-längre.

• Aleta

Check, vi sjöng till och med i stämmor och jag drog en vers på portugisiska.
    anne på grönkulla skrev 2009-07-07 18:22:52 följande:

Sjunga på sitt eget bröllop, spexa i kyrkan, överraska sin respektive - tycker jag känns ganska B o trash alltsammans... *alltid retar man upp nån*
  • 090208

Jag jamforde det med att foraldrarna ska betala ens brollop!!

090208 skrev 2009-07-05 22:42:05 följande:
    Jaaa, absolut!! Är man en bebis eller vad!Tycker det är likadant med dessa svin-dyra körkort, är ju vuxna människor som VÄLJER det.
    Ligger fortfarande 200 inlagg bakom...
  • Sundance

Kul tråd!

Jag har inte orkat läsa alla inlägg så med risk för att upprepa något så säger jag HJÄRTAN.

Vårt bröllop blir utan hjärtan. Inga ihopflätade hjärtan på inbjudningskorten och inga hjärtan som placeringskortshållare. Nej, hjärtan är klyschigt och trashigt.

• 090208

Naa, jag har kommit ifatt!!

Haller med om:
    Ballonger.
    Fejk-tuttar.
    Brudoverlamning (feministbrud, jag ar inte ett dugg forvanad att det var det forsta du namnde!!).
    Vita duvor.
    San dar blom-bage bakom brudparet.
    Vita stay-ups/stockings, usch vad osexigt!! Om man gifter sig pa sommaren, vad ska man da med strumpor till overhuvudtaget. Och vill man inte ha bruna fina ben??
    Chokladfontan, fy vad ackligt!! Tycker t.o.m jag som annars alskar choklad.

• anne på grönkulla

*nynnar* åh än slank de hit o än slank de dit - o än slank de ner i trashen!

Aleta skrev 2009-07-07 18:57:45 följande:
    Check, vi sjöng till och med i stämmor och jag drog en vers på portugisiska.anne på grönkulla skrev 2009-07-07 18:22:52 följande:
    Skänt åsido, det jag har mest emot är nog svettiga carola-kopior som ska sjunga som överraskning för sin respektive men inte kan ändå hoppas framkalla "inte ett öga var torrt"-stuket...
  • 090208

GAAAAHAAAHAAAA!!!
    anne på grönkulla skrev 2009-07-07 19:11:03 följande:

*nynnar* åh än slank de hit o än slank de dit - o än slank de ner i trashen!
    Ja hjartan, usch!!! Varsta jag last om var hjartan pa sockerbitar!!!

Och brudparets namn pa toapapper, trevligt...
Svar på tråden Trashigaste bröllopet