• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • MilosMamma

ååååh va myyyyyyyyyysigt :D
    anne på grönkulla skrev 2009-07-07 19:12:44 följande:

eller chokladdoppade jordgubbar till sött bubbel som fördrink/brudskål...
  • 090208

Toakorgar, vem f-n kom pa det??? Om man behover nat sa har man val med sig ELLER sa finns det alltid nan van som har. Tramsigt!

• MilosMamma

ihihihih det här är skitkul för vi har nästan allt som ni skriver. Mohahah :D

• Fru Hilde

hi hi... här var roligt!

Jag som haft en USEL dag fnissar riktigt nyttigt mycket!!!

Apropå det där med skönsång alá suprise har jag varit med om. Bruden sjöng hyfsat falskt och mer för publiken än för brudgummen och en och annan släkting pratade därefter otroligt mycket om hur otroligt bra hon sjöng och hur många talanger som härbärgerats i hemlighet... osv... hmm

• Svanboet

Fruktat underhållande!

Funderar faktiskt på att dra ett "stripnummer" för min nye make när vi kommer tillbaka till hotellet. Synd bara att vi inte valt jule-tid så man kan ta "Santa Baby". Har han då kameran i högsta hugg får han ju sina secret box bilder på en och samma gång!

• harthurs

Vi hade toakorgar pa var fest har i Canada.. helt otroligt hur mycket som gick at!! :-0 Hade dock inga kondomer..
    Men nagellack och harspray gick som smor i solsken!

• Heloise

Chockers jag hatar dem och det ser trashigt ut, enda ggr det kan vara fint är äkta pärlor och små sådana. Annars tänk en strasschocker

• Lischen

Trötta fnissningar följer mig till sängs... jag kommer att somna med ett leende på läpparna efter att ha läst ALLA inlägg på raken! Roligaste tråden hittills i min korta BT-karriär. Cred till TS!

/traschen-Lischen
    *Utan dina andetag
    *Buffé
    *BiB
    *papperstallrikar (med riktiga glas o bestick till)
    *ingen serveringspersonal alls, alla gästerna får hjälpa till
    *A-linje-klänning
    *egen-bunden bukett
    *tatuerad på armen (en skalbagge - bara för att jag vid 20 års ålder ansåg att det var snyggt o annorlunda =)

• Pingstdagen2010

Det finns mycket som skulle hamna på min lista...

- Marängklänning a´la 80-tal
    - Små brudnäbbar som dras i en liten skrinda uppför altargången (jag har varit på två bröllop där just detta skedde medan kantorn spelade en barnvisa på orgeln)
    - Brudöverlämning och allt annat amerikanskt trams som ex. att vigselringen bärs in på en kudde eller brudnäbbar som går före och strör rosenblad framför brudparet.
    - När allt blir alldeles för matchigt och genomtänkt som ex. ett alltför genomgående färgtema.
    - Stora rosa rosetter på stolarna i festlokalen.
    - Bruden/brudgummens far eller mor är fulla när de ska hålla sina tal (har också hänt på ett bröllop som jag var på. Brudgummens mor sluddrade och snubblade när hon skulle kliva av scenen)
    - En brud som blir sur för att allt inte blir som hon har tänkt sig.

• feministbrud

Haha, min man hade slagit ihjäl mig om jag hade haft blåklintar i brudbuketten. Inte för att han inte är liberal utan för att han är det (hans ord)

Panzerfaust skrev 2009-07-07 18:29:59 följande:
    Jag har bett om att få blåklintar tillagda i brudbuketten, liberal som jag är kan jag inte låta bli att psyka alla kommunister på H's sida av släkten, trashigt? vet inte men det ska bli kul att se om de reagerar över det H's moster blev alldeles nipprig när rätt sida vann valet senast och ringde H för att påpeka att nu var jag säkert nöjd va och Sverige gick mot undergången.
Svar på tråden Trashigaste bröllopet