• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • feministbrud

Välkommen hit Lischen! Kula tt man kan glädja någon Ju fler som skriver desto mer trashigare blir varje person. Jag åker dit på att föräldrarna hjälpte till att betala och jag hade också en egenbunden bukett.

Lischen skrev 2009-07-08 00:40:13 följande:
    Trötta fnissningar följer mig till sängs... jag kommer att somna med ett leende på läpparna efter att ha läst ALLA inlägg på raken! Roligaste tråden hittills i min korta BT-karriär. Cred till TS!/traschen-Lischen*Utan dina andetag*Buffé*BiB*papperstallrikar (med riktiga glas o bestick till)*ingen serveringspersonal alls, alla gästerna får hjälpa till*A-linje-klänning*egen-bunden bukett*tatuerad på armen (en skalbagge - bara för att jag vid 20 års ålder ansåg att det var snyggt o annorlunda =)
  • MV85

Med tanke på alla olikas åsikter finns det nog inte något kvar som inte är trashigt...
    Enligt vissa är A-linjeklänning trash, enligt andra är kort klänning det.
    Enligt vissa är Slöja trash, andra tvärt om
    bling
    föräldrar som betalar
    be släkt och vänner om hjälp
    osv osv osv osv

Finns nog inte ett bröllops om inte kvalar in någonstans!

• J D
    MV85 skrev 2009-07-08 10:20:05 följande:
    Med tanke på alla olikas åsikter finns det nog inte något kvar som inte är trashigt...Enligt vissa är A-linjeklänning trash, enligt andra är kort klänning det.Enligt vissa är Slöja trash, andra tvärt omblingföräldrar som betalarbe släkt och vänner om hjälposv osv osv osv Finns nog inte ett bröllops om inte kvalar in någonstans!
    Håller med fast jag tror att jag vet en som ev. skulle ha klarat sig- Tooticki. Tyvärr hänger hon inte här längre av det jag vet om deras bröllop från BT har jag inte hört ngt som stämmer än i förh. till den här tråden .
  • feministbrud

Jag var är hon? Saknar henne här!

J D skrev 2009-07-08 10:28:46 följande:

Håller med fast jag tror att jag vet en som ev. skulle ha klarat sig- Tooticki. Tyvärr hänger hon inte här längre av det jag vet om deras bröllop från BT har jag inte hört ngt som stämmer än i förh. till den här tråden .
  • Lycklig81

måste lägga in en kommentar här :)

såg precis en länk om mini-me-brud = trashigt enligt mej
    skulle ALDRIG ta på mina 2 döttrar en kopia av min klänning, sminka dom som transor och sätta på den största tiaran som man kan hitta..usch stakars barn säger jag

tackyweddings.com/

• Heloise

Håller med och jag saknar oxå hennes inlägg.
    J D skrev 2009-07-08 10:28:46 följande:

• J D
    feministbrud skrev 2009-07-08 10:29:42 följande:
    Jag var är hon? Saknar henne här!J D skrev 2009-07-08 10:28:46 följande:
    Hon har fasat ut BT och håller med er, man saknar henne här!
  • passionsblomman

J D skrev 2009-07-08 10:34:22 följande:

Hon har fasat ut BT och håller med er, man saknar henne här!
    Ja, hon sa att man mpåste inse när det är dags att gå vidare.

Gå vidare? Nä jag trivs bra hrä, under min korkek.
  • roslagsbruden

Gud så trashigt, askungevagnen var nästan min favorit! Amrekanska brudklänningen var också rätt sjuk, tänk dig att linda in dig med svenska flaggan när du går längst altargången.

Lycklig81 skrev 2009-07-08 10:31:18 följande:
    måste lägga in en kommentar här :) såg precis en länk om mini-me-brud = trashigt enligt mejskulle ALDRIG ta på mina 2 döttrar en kopia av min klänning, sminka dom som transor och sätta på den största tiaran som man kan hitta..usch stakars barn säger jagtackyweddings.com/
  • shakynose

Panzer o feministbrud:
    Jag lutar åt att partiblommor i brudbuketten är trashigt, men jag är inte säker... Lite som att ha företagslogga tryckt på inbjudningskort och servetter (det är däremot genomtrashigt), men samtidigt så är det ju blommornas nya symbolik. Man har ju alltid kunnat visa vem man är och vad man tycker på ett subtilt vis genom blommorna, så på ett sätt är det kanske fint att fortsätta traditionen?

Svar på tråden Trashigaste bröllopet