• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • 20090725

att föräldrarna betalar det, menar hon nog!

att det e samma sak som med bröllop!

• MV85

Lakritsbåten skrev 2009-07-05 17:05:39 följande:

ysch... jag håller med! Särskilt om det är nåt kinesiskt tecken eller en fjäril eller nåt annat trashigt motiv.Tycker att det är snyggt med tatueringar som ornament/slingor, helt i svart eller en taggtrådsslinga runt överarmen så jag är inte emot tatueringar i allmänhet...
    Alla motiv som inte har en djupare mening för bäraren och/eller väljs ur en katalog hos tatueraren 10minuter innan h*n sätter nålen mot huden är trashiga.
    Tatueringar ska betyda något särskilt för den som har den, inte bara vara nån "cool" grej som man gör för att vara som alla andra...
    Trash med tatuering i sitt esse är när man ser hur det sticker upp lite av en i urrigningen!
  • Lakritsbåten

ja, det är möjligt men det låter snarare som den kungliga svenska avundsjukan tagit sig uttryck genom inlägg på BT snarare än trashvarning!

Om det är nåt hag missat så skulle jag gärna vilja veta vas´d som gör generösa föräldrar trashiga?

20090725 skrev 2009-07-05 23:08:01 följande:
    att föräldrarna betalar det, menar hon nog!att det e samma sak som med bröllop!
  • 20090725

det va inte jag som sa det, min mamma betalar all mat som vi kommer att ha på bröllopet och det e vi super glada för!

jag förklarade bara vad jag trode att hon menade!

• Lakritsbåten

ja, det är jag helt och hållet med på. Citatet tog jag för att hänga på vad tolkningen av 090208s inlägg.

20090725 skrev 2009-07-05 23:18:47 följande:
    det va inte jag som sa det, min mamma betalar all mat som vi kommer att ha på bröllopet och det e vi super glada för!jag förklarade bara vad jag trode att hon menade!
  • 20090725

okej, då hänger jag med!

då misstolkade jag hela medelandet..hehe..

mamma betalade för övligt mitt körkort oxå...

• ario

hahaha

hur kan slöja vara trashigt??

det är ju det finaste med hela bröllopet

caamillaa87 skrev 2009-07-05 22:09:57 följande:
    Har läst typ halva tråden, sjukt kul :)Det värst som finns:Slöjakort på händerna med ringar översminkade brudarflerfärgade brudklänningar
  • caamillaa87

Haha, nej gräsligt så sjukt omodernt.

• caamillaa87

Det här med tatueringar är fruktansvärt, man ser en jätte fin brud .... så har hon något gräsligt motiv sitat på kroppen, får rysningar av bara tanken.

• saralissa

Det har säkert nämnts med fest på klubbstuga eller liknande är ofta extremt gräsligt.

Svar på tråden Trashigaste bröllopet