• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • ario

Utan slöja är det inget bröllop för min del:P tror aldrig jag har träffat en brud utan slöja!

Det är nästan som om man väljer andra färger en vitnyans på brölllopsklänningen, trashigt som helsike..

Vitnyans och slöja= bröllop

andra färger på brudklänningen och utan slöja= trashigt

släp? ooohhh ja, annars också trashigt

• Svanboet

släp går fetbort för min del, speciellt överdrivet långa släp som sedan hissas upp bakom rumpan för att man ska kunna dansa.

• feministbrud

Trashigt: Slöja och släp OCH brudkrona!

• J D

ario skrev 2009-07-06 13:14:28 följande:
    Utan slöja är det inget bröllop för min del:P tror aldrig jag har träffat en brud utan slöja!Det är nästan som om man väljer andra färger en vitnyans på brölllopsklänningen, trashigt som helsike..Vitnyans och slöja= bröllopandra färger på brudklänningen och utan slöja= trashigtsläp? ooohhh ja, annars också trashigt

Haha, släp och slöja är så trashigt i min värld (min klänning går ej ens ned till marken). Jag ska inte ha slöja så du kan titta på mina bilder sedan. Min kompis som gifter sig två v. innan ska nog inte heller ha slöja. Och ev. inte heller den bekanta som gifter sig månaden efter .

• ario

hehe, kul att alla tycker olika!

Men jag tror säkert att alla bli lika fina oavsett vad dem bär!

Men komigen...rödklänning får ju inte ha som brudklänning:P

• J D

ario skrev 2009-07-06 13:20:18 följande:
    hehe, kul att alla tycker olika!Men jag tror säkert att alla bli lika fina oavsett vad dem bär!Men komigen...rödklänning får ju inte ha som brudklänning:P

Nä, håller med- gillar inte heller brudklänningar med ngn som helst färg annat än vit. Svart kan vara coolt dock- och trad. enligt.

• roslagsbruden

Ironisk?

ario skrev 2009-07-06 13:14:28 följande:
    Utan slöja är det inget bröllop för min del:P tror aldrig jag har träffat en brud utan slöja!Det är nästan som om man väljer andra färger en vitnyans på brölllopsklänningen, trashigt som helsike..Vitnyans och slöja= bröllopandra färger på brudklänningen och utan slöja= trashigtsläp? ooohhh ja, annars också trashigt
  • ario

nopp

så tycker jag!

roslagsbruden skrev 2009-07-06 13:24:19 följande:
    Ironisk?
  • roslagsbruden

Att du tycker så är helt ok men att du aldrig sett en brud utan slöja verkar lite udda... Men lika barn leka bäst antar jag...

ario skrev 2009-07-06 13:25:56 följande:
    noppså tycker jag!
  • ario

jag lovar, har aldrig sätt en brud utan släja, men o andra sidan har jag aldrig varit på ett bröllop mindre än 400 personer heller...

roslagsbruden skrev 2009-07-06 13:29:45 följande:
    Att du tycker så är helt ok men att du aldrig sett en brud utan slöja verkar lite udda... Men lika barn leka bäst antar jag...
Svar på tråden Trashigaste bröllopet