• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • feministbrud

Håller med! Att göra saker för sakens skull går fetbort!

shakynose skrev 2009-07-03 23:26:45 följande:
    Jag skulle vilja påstå att det är ganska trashigt att INTE sova tillsammans natten innan! Som att man låtsas som om man aldrig sovit med varandra. Allt som är på låtsas är ju lite trashigt i min värld.
  • Lihali

Tycket att något som är otroligt trashigt är att få spel för att gästerna vägrar klä sig rätt i brudparets ögon, klädkoder överhuvudtaget går bort för mig.

Inbjudningarna skickas väl ut för att man vill ha gästerna närvarande av anledningen att man gillar de, sen att folk tackar ja och kommer för att delta i denna speciella dag måste väl ta mig tusan vara viktigare än om de har rätt sorts klänning eller rätt sorts kostym???

• Kajsalisan

Alltså är det bara jag som tycker att mycket som tas upp här inte är trash, men väldigt tacky? (För mej är det skillnad i alla fall) Typ stora kristallkronor och överbudgeterade bröllop med massa fluff och rosa bubbel är mer tacky för mej än trash.

Trashigt för mej är mer papptallrikar och att dricka öl rätt ur burken samt att servera färdig potatissallad. =)

• Lakritsbåten

håller med dig! Vi borde ha två trådar!!

Kajsalisan skrev 2009-07-04 05:01:26 följande:
    Alltså är det bara jag som tycker att mycket som tas upp här inte är trash, men väldigt tacky? (För mej är det skillnad i alla fall) Typ stora kristallkronor och överbudgeterade bröllop med massa fluff och rosa bubbel är mer tacky för mej än trash.Trashigt för mej är mer papptallrikar och att dricka öl rätt ur burken samt att servera färdig potatissallad. =)
  • Svanboet

Visst blev det lite så... Trashy när man nåt botten och mer tacky när det är överarbetat?

Såg på en prins i Nwe york igår kväll... huga! Vilken klänning!?! Det kallar jag rosa fluff om något - Tacky!

Kajsalisan skrev 2009-07-04 05:01:26 följande:
    Alltså är det bara jag som tycker att mycket som tas upp här inte är trash, men väldigt tacky? (För mej är det skillnad i alla fall) Typ stora kristallkronor och överbudgeterade bröllop med massa fluff och rosa bubbel är mer tacky för mej än trash.Trashigt för mej är mer papptallrikar och att dricka öl rätt ur burken samt att servera färdig potatissallad. =)
  • Frulle

haha den är sååå bra!!

Svanboet skrev 2009-07-04 08:38:45 följande:
    Visst blev det lite så... Trashy när man nåt botten och mer tacky när det är överarbetat? Såg på en prins i Nwe york igår kväll... huga! Vilken klänning!?! Det kallar jag rosa fluff om något - Tacky!
  • 090208

Håller med!!! Har aldrig fattat hur man kan ha det i den ordningen. Man friar sen förlovar man sig i väntan på bröllop!

Bobou skrev 2009-07-02 15:22:46 följande:
    Förlovning och SEN ett falla-på-knä-frieri!
    Ett bidrag: "Älska mig" med Ainbusk, och särskilt då på ett gotländskt bröllop. Guuud så uttjatat och 80!
  • 090208

WHAT??

Svanboet skrev 2009-07-02 16:14:04 följande:
    Att spara översta lagret av tårtan till 1års-dagen.
  • feministbrud

Eller så spelar det inte så stor roll. Denna tråd ska inte tas på blodigt allvar.

Lakritsbåten skrev 2009-07-04 08:18:56 följande:
    håller med dig! Vi borde ha två trådar!!
  • Red Scarlet
    shakynose skrev 2009-07-03 23:26:45 följande:
    Jag skulle vilja påstå att det är ganska trashigt att INTE sova tillsammans natten innan! Som att man låtsas som om man aldrig sovit med varandra. Allt som är på låtsas är ju lite trashigt i min värld.
    Håller absolut med!
Svar på tråden Trashigaste bröllopet