• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • feministbrud

Ja, så klart! Sunny beach!

J D skrev 2009-07-03 15:50:42 följande:

Nejdu feministbrud även om det känns frestande att lägga en vote på Maldiverna så tror jag att Bulgarien tar priset (om man då inte gör en kreddigt kulturell resa till Sofia ).
  • J D

shakynose skrev 2009-07-03 15:53:37 följande:
    J D skrev 2009-07-03 15:50:42 följande: Sunny Beach ligger i Bulgarien va? Då håller jag med till 100%! Bulgarien är det trashigaste resmålet!

Och så kan jag tillägga för rättvisans skull att även min bulgariska väninna tycker att det är sorgligt att turisterna åker dit när de åker till Bulgarien eftersom det inte visar det minsta av det riktiga Bulgarien.

• shakynose
    feministbrud skrev 2009-07-03 15:54:20 följande:
    Typ... Det går bra att tolka lite hur som helst!
    Perfekt!
    Då kommer mera, (shit vad elak jag är idag!):

Att ha husdjur med i ceremonin
    Såpbubblor och rosenblad när man går ut ur kyrkan
    Att banta ner sig till tvådimensionellt format och leva på pulversoppor veckorna innan bröllopet
    Vita slingbackskor med klumpig klack
    Att ha "Imperial March" spelad på kyrkoorgel som ingångsmusik
    Att beställa klänning från Kina
    Att beställa kostym från Kina
  • shakynose

Att ha bröllopet på samma plats som man tänkte tillbringa sin bröllopsresa på!

• shakynose

J D skrev 2009-07-03 15:55:20 följande:

Och så kan jag tillägga för rättvisans skull att även min bulgariska väninna tycker att det är sorgligt att turisterna åker dit när de åker till Bulgarien eftersom det inte visar det minsta av det riktiga Bulgarien.
    Nej, det kan knappast vara Bulgariens rätta ansikte som visas upp...

Jag ångrar mig förresten: För mig är det höjden av dålig smak att åka All-Inclusive till Aruba.
  • Sonja68

Hahahaha, vi har inte haft nån direkt bröllopsresa, ej heller planerat någon, men dagen efter bröllopet reste vi iväg med ungarna och hela min mans familj till en ort här i norr och åkte slalom några dagar. Vi bodde alla i samma stuga.
    Trashigt eller inte? Ovanligt om inte annat Och trevligt!
    Bör nämna att vi är ett par sedan 10 år och har två barn ihop, så det där med bröllopsnatt kändes lite överreklamerat för oss...

• shakynose
    Sonja68 skrev 2009-07-03 16:24:24 följande:
    Hahahaha, vi har inte haft nån direkt bröllopsresa, ej heller planerat någon, men dagen efter bröllopet reste vi iväg med ungarna och hela min mans familj till en ort här i norr och åkte slalom några dagar. Vi bodde alla i samma stuga. Trashigt eller inte? Ovanligt om inte annat Och trevligt!Bör nämna att vi är ett par sedan 10 år och har två barn ihop, så det där med bröllopsnatt kändes lite överreklamerat för oss...
    Knappast trashigt. Slalom är ju jättelyxigt!
  • Sonja68
    shakynose skrev 2009-07-03 16:27:35 följande:
    Knappast trashigt. Slalom är ju jättelyxigt!
    Jo visserligen, men det var inte Idre eller Sälen eller Åre eller nåt annat Stockholmstillhåll, utan en liten ort uppe i Norrbotten. Men mysigt var det med både slalom och längdåkning!
  • Aleta

Nix, tyvärr, inte alls trashigt på min lista.

Håller med Shakynose om all-inclusive och aldrig gå utanför staketet.

Sonja68 skrev 2009-07-03 16:32:19 följande:
    Jo visserligen, men det var inte Idre eller Sälen eller Åre eller nåt annat Stockholmstillhåll, utan en liten ort uppe i Norrbotten. Men mysigt var det med både slalom och längdåkning!
  • J D

Aleta skrev 2009-07-03 16:45:16 följande:
    Nix, tyvärr, inte alls trashigt på min lista.Håller med Shakynose om all-inclusive och aldrig gå utanför staketet.

Och jag håller också med om det. Folk tycker dock att vi är lite knäppa som åker till NY och Tokyo på bröllopsresa istf all-inclusive-strand men trashigt är det då icke!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet