• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • feministbrud

Inte jag heller

Sonja68 skrev 2009-07-03 13:08:32 följande:
    Måste tillägga att jag INTE är kommunist.
  • Sonja68
    feministbrud skrev 2009-07-03 13:11:12 följande:
    LIKA STÖRD SOM JAG!!! Ska på semester i Riga i sommar. Av de löänder du listar kan ajg pricka av: Polen Ryssland, Ukraina, Lettland, Litauen, Vitryssland, Ungern, Tjeckien, Kroatien, Sloveien och Slovakien. Lägg där till Bosnien, Serbien och Kaliningrad (visserligen inget eget land, men ändå). verkligen typiskt mig att resa i ofräscha länder!
    Oj, de där sista verkar ju också intressanta när jag tänker efter!! Ja, du ligger steget före mig, verkar det som. Men när vi är lediga åker vi oftast då till farfar i Ryssland så att barnen får umgås med honom. Men såsmåningom ska de övriga länderna avverkas, lita på det

Vi kanske borde resa tillsammans nån gång?! Pratar du också ryska? OT, ursäkta! Vi får skriva i gästböckerna istället
  • feministbrud

hihi, jag skickar ett meddelande i gästboken för nu är vi inne på ett favoiritäm,ne för min del!

Sonja68 skrev 2009-07-03 13:16:16 följande:
    Oj, de där sista verkar ju också intressanta när jag tänker efter!! Ja, du ligger steget före mig, verkar det som. Men när vi är lediga åker vi oftast då till farfar i Ryssland så att barnen får umgås med honom. Men såsmåningom ska de övriga länderna avverkas, lita på det Vi kanske borde resa tillsammans nån gång?! Pratar du också ryska? OT, ursäkta! Vi får skriva i gästböckerna istället
  • Pizan

Jag måste säga att jag tycker inte det är trashigt att bilsemestra i östländerna, tvärtom så tycker jag att det är motpolen till att åka charter till Thailand och det visar mer att man vågar testa saker som inte glassigt presenteras i Vings resekatalog.

Som land tycker jag nog Danmark är det trashigaste i Europa. Det är lite skitigt och sunkigt.

• feministbrud

Jag håller med dig ang östländerna om jag ska bli lite seriös för två sekunder. Och gillar din utläggning om Danmakr

Pizan skrev 2009-07-03 13:29:22 följande:
    Jag måste säga att jag tycker inte det är trashigt att bilsemestra i östländerna, tvärtom så tycker jag att det är motpolen till att åka charter till Thailand och det visar mer att man vågar testa saker som inte glassigt presenteras i Vings resekatalog.Som land tycker jag nog Danmark är det trashigaste i Europa. Det är lite skitigt och sunkigt.
  • Pentan

För mycket inslag av annan färg i brudklänningen än vit/ivory! Me no like!

• Sonja68
    Pizan skrev 2009-07-03 13:29:22 följande:
    Jag måste säga att jag tycker inte det är trashigt att bilsemestra i östländerna, tvärtom så tycker jag att det är motpolen till att åka charter till Thailand och det visar mer att man vågar testa saker som inte glassigt presenteras i Vings resekatalog.Som land tycker jag nog Danmark är det trashigaste i Europa. Det är lite skitigt och sunkigt.
    Ja, alltså det är det jag försöker förklara för mina vänner. Jag tycker det visar att man är öppen för andra intryck än de som alla andra "skryter" om, att man vågar prova att se nåt som inte kanske alltid är så trevligt, men som ger mycket i andra upplevelser och insikt. Visst, jag skulle inte heller tacka nej till Thailand eller Gran Canaria, men känner att det är inte mitt första hands val varje gång.
  • Svanboet

Och jag som precis hade ätit lunch! Detta kallar jag fluffy om något. Ser nästan ut som dockor och allt ser plastigt och konstiggjort ut, t.o.m. gummen som otroligt nog syns bakom tårtan.

Pentan skrev 2009-07-03 13:34:21 följande:
    King and queen of trash!!www.hollywoodrag.com/images/uploads/jordan_we...
Svar på tråden Trashigaste bröllopet