• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

feministbrud skrev 2009-07-03 13:11:12 följande:
    LIKA STÖRD SOM JAG!!! Ska på semester i Riga i sommar. Av de löänder du listar kan ajg pricka av: Polen Ryssland, Ukraina, Lettland, Litauen, Vitryssland, Ungern, Tjeckien, Kroatien, Sloveien och Slovakien. Lägg där till Bosnien, Serbien och Kaliningrad (visserligen inget eget land, men ändå). verkligen typiskt mig att resa i ofräscha länder!

OCH: ni åkte på bröllopsresa till Kina- det ofräschaste och kommunistigaste av alla!

• Pizan

Att tatuera in en vigselring på fingret tycker jag är väldigt trashigt. Träffade en gång ett par på en klubb som precis hade gift sig efter två veckors bekantskap och gjort just detta. Han var dessutom tatuerare så det var han som hade tatuerat dem.

Detta var säkert femton år sedan och jag undrar fortfarande hur länge det höll och hur de gjorde med sina tatuerade fingrar efter separationen.

• Sonja68
    Pizan skrev 2009-07-03 13:52:05 följande:
    Att tatuera in en vigselring på fingret tycker jag är väldigt trashigt. Träffade en gång ett par på en klubb som precis hade gift sig efter två veckors bekantskap och gjort just detta. Han var dessutom tatuerare så det var han som hade tatuerat dem.Detta var säkert femton år sedan och jag undrar fortfarande hur länge det höll och hur de gjorde med sina tatuerade fingrar efter separationen.
    Kapade av dem kanske?
  • Pizan
    Pentan skrev 2009-07-03 13:33:25 följande:
    För mycket inslag av annan färg i brudklänningen än vit/ivory! Me no like!
    Jag hade inget vitt alls i min brudutstyrsel förutom pärlhalsband/armband så jag måste vara supertrashig i dina ögon.
  • Pizan
    Sonja68 skrev 2009-07-03 13:52:54 följande:
    Kapade av dem kanske?
    Hahaha!

Kom på en sak till: Stället jag träffade dem på var ett ställe som hette Trashbar och låg i stockholm.
  • Svanboet
    Pizan skrev 2009-07-03 13:53:46 följande:
    Hahaha!Kom på en sak till: Stället jag träffade dem på var ett ställe som hette Trashbar och låg i stockholm.
  • Pizan

Nån kan ha nämnt det tidigare men är det inte rätt trashigt att "göra sig fin därnere" (och då menar jag inte att tvätta sig utan att göra en så kallad brasilian vax).

• BlivandeFruPettersson

Hmm, då får jag lägga till det och akrylnaglarna på min trashlista då... det går utför.

Pizan skrev 2009-07-03 13:59:09 följande:
    Nån kan ha nämnt det tidigare men är det inte rätt trashigt att "göra sig fin därnere" (och då menar jag inte att tvätta sig utan att göra en så kallad brasilian vax).
Svar på tråden Trashigaste bröllopet