• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

Svanboet skrev 2009-07-03 11:52:35 följande:
    Unga brudpar... trashigt?Jag har inte riktigt bestämt mig men jag tycker nästan det för när folk som är knappt 20 säger att de har hittat sin livs kärlek - vad vet de om livet? Känns väldigt som flickdrömmen och eventuellt en förhoppning om att "stå ut" och vara orginella.

Håller med. Och att blogga om det för att få uppmärksamhet för att man är en ung brud/fru är ännu trashigare.

• MV85
    Svanboet skrev 2009-07-03 11:52:35 följande:
    Unga brudpar... trashigt?Jag har inte riktigt bestämt mig men jag tycker nästan det för när folk som är knappt 20 säger att de har hittat sin livs kärlek - vad vet de om livet? Känns väldigt som flickdrömmen och eventuellt en förhoppning om att "stå ut" och vara orginella.
    Agree
  • Imma

Jag tror att de hade träffats på en färja. Jösses, nu kommer jag att hitta en brevbomb nästa gång jag hämtar posten.

J D skrev 2009-07-03 11:47:09 följande:

Oo, tänk om det var hon tjejen från BT. Minns att det var en brud som planerade sitt bröllop just så nämligen. Har för mig att de hade träffats på en färja och ville ha budgetbröllop och tyckte att det var en utmärkt idé. Hon var så lycklig över det så det kändes helt rätt för deras del.
  • J D

Imma skrev 2009-07-03 11:55:37 följande:
    Jag tror att de hade träffats på en färja. Jösses, nu kommer jag att hitta en brevbomb nästa gång jag hämtar posten.J D skrev 2009-07-03 11:47:09 följande:

• J D

MV85 skrev 2009-07-03 11:54:54 följande:
    Agree

Kan rekommendera programmet Engaged and Underaged på MTV (man kan streama). Ett OK substitut när bridezilla inte sänds.

• JustMeAndMyLove

Hehe, oj så mycket mer en 20 åring kan veta än en 40 åring. Livserfarenhet är nog viktigare än ålder för min del!

Försöker faktiskt få grepp om vad trashigt betyder men lyckas verkligen inte..

MV85 skrev 2009-07-03 11:54:54 följande:
    Agree
  • MV85

J D skrev 2009-07-03 11:57:32 följande:

Kan rekommendera programmet Engaged and Underaged på MTV (man kan streama). Ett OK substitut när bridezilla inte sänds.
    låter kul... har inte sett bridezilla sen det gick på svensk tv för ett par år sedan...
  • Svanboet

Det händer att jag ser på "my super sweet sixteen" och jag kräks nästan!

Såg en tjej som skulle göra entre i ett privat-jet och tyckte de kunde väl lägga ut en landningsbana åt henne framför lokalen. Det är TRASHY!

J D skrev 2009-07-03 11:57:32 följande:

• J D

MV85 skrev 2009-07-03 11:58:36 följande:
    J D skrev 2009-07-03 11:57:32 följande: låter kul... har inte sett bridezilla sen det gick på svensk tv för ett par år sedan...

Mm, det är helt OK underhållning . Nä, jag har inte sett Bridezillas på ett tag nu. Man kan ju tycka att det är dags att ngn tar tag i det!

• MV85
    Svanboet skrev 2009-07-03 12:00:13 följande:
    Det händer att jag ser på "my super sweet sixteen" och jag kräks nästan! Såg en tjej som skulle göra entre i ett privat-jet och tyckte de kunde väl lägga ut en landningsbana åt henne framför lokalen. Det är TRASHY!J D skrev 2009-07-03 11:57:32 följande:
    hahaha jaaa det har jag sett ibland oxå o får spykänslor varje gång!
Svar på tråden Trashigaste bröllopet