• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Imma

Just jäklar. Rökte gjorde jag också! Har inte feströkt på tre år, men blev så provocerad av att mannen rökte att jag var tvungen att hämnas genom att göra samma sak. Dessutom snusade jag. Var hamnar det på trashlistan?

Rosébubbel hade vi också. Glömde det i min förra lista.

Imma skrev 2009-07-03 10:06:44 följande:
    Okej, jag måste ju bjuda på min trashiga lista också:nixa-klänningbuffé (dock inte hemmagjord)snaps (som dessutom shotades på dansgolvet efter middagen)BiB-viner vid buffébordet"Utan dina andetag" i kyrkanmp3-musik på cd med mellanrum mellan låtarnalockigt hårsmycken från Glitter (oäkta pärlörhängen - gissar att jag får extrapoäng för det?)vita skorfransk manikyr (på egna naglar)
  • Frulle

Då MÅSTE ju en brud med fet prilla komma högre upp på traschlistan än en rökande!!

Imma skrev 2009-07-03 10:25:50 följande:
    Just jäklar. Rökte gjorde jag också! Har inte feströkt på tre år, men blev så provocerad av att mannen rökte att jag var tvungen att hämnas genom att göra samma sak. Dessutom snusade jag. Var hamnar det på trashlistan?Rosébubbel hade vi också. Glömde det i min förra lista.
  • Imma

Håller med!

Till mitt försvar (okej, jag är medveten om att det inte finns ett sådant) vill jag bara tillägga att jag inte stod och bakade en egen prilla, utan lite diskret pillade in en liten portion. Jaja, jag hör att jag inte gör det hela bättre på något sätt. Jag skyller allt på min kusin som alltid kommer med dosan när jag har druckit ett par glas vin.

Frulle skrev 2009-07-03 10:33:08 följande:
    Då MÅSTE ju en brud med fet prilla komma högre upp på traschlistan än en rökande!!
  • Svanboet

Den riskerar jag att åka dit på för jag funderar på en mer dansvänlig klänning till småtimmarna... och tänker inte uppta denna tråd med varför-argumenten.

feministbrud skrev 2009-07-03 10:23:29 följande:
    Och en till sak som är trashigt:BYTA OM!
  • Svanboet

Denna tråd har räddat både min tråkiga torsdag och min helgalna fredag. De sista dagarna före semesern! Tjoho!!

• feministbrud

Ja, den såg jag! Det är verkligen trashigt att röka på bröllopet! det finns tyvärr bildbevis från mitt bröllop också

Frulle skrev 2009-07-03 10:24:00 följande:
    HAHA!! Missade du min förra visningsbild då?!?!?Måste nästan lägga upp den igen!! Det var den traschigaste brudbild du kommer se!!
  • feministbrud

Det är helt ok, vi trillar ju alla dit på trashigheter

Svanboet skrev 2009-07-03 10:42:02 följande:
    Den riskerar jag att åka dit på för jag funderar på en mer dansvänlig klänning till småtimmarna... och tänker inte uppta denna tråd med varför-argumenten.
  • feministbrud

Och jag bytte skor!

feministbrud skrev 2009-07-03 10:59:03 följande:
    Det är helt ok, vi trillar ju alla dit på trashigheter
  • Imma

Jag med! Till ett par lila och orange birkenstocks.....

feministbrud skrev 2009-07-03 10:59:16 följande:
    Och jag bytte skor!
  • Linnnsan

Haha den här tråden var ju jätterolig!!!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet