• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Svanboet

Taffliga försök att göra en "amerikansk" våningstårta själv.

Visst är den kanske god att äta men om man nu gör själv håll dig till en nivå so du klarar av! Gäller förresten allt som "gör-det-självare" ger sig på.

• Pentan

Handskar på bruden i alla former - nät, spets, upp till armbågarna, små korta...

• feministbrud

Sluta förstör denna roliga tråd!!! Det är bara du som förstår, ingen av de andra. Vi dissar allt högt och lågt, och denna tråd rä skapad för att man ska få göra det. Så "lilla du" sätt dig på dina höga hästar någon annan tråd.

Bella Notte skrev 2009-07-02 21:55:19 följande:

Lilla du...om jag tog illa upp av denna tråd så skulle jag inte befinna mig här...det kanske är det dom som eventuellt tar illa upp gör- håller sig borta?
  • Imma

Okej, jag måste ju bjuda på min trashiga lista också:

nixa-klänning
    buffé (dock inte hemmagjord)
    snaps (som dessutom shotades på dansgolvet efter middagen)
    BiB-viner vid buffébordet
    "Utan dina andetag" i kyrkan
    mp3-musik på cd med mellanrum mellan låtarna
    lockigt hår
    smycken från Glitter (oäkta pärlörhängen - gissar att jag får extrapoäng för det?)
    vita skor
    fransk manikyr (på egna naglar)

• feministbrud

Ni också?? Vi drack också sovjetskoje, dock ej för den goda smaken utan för att det var kul. Det erkänner jag är rätt traschigt

Sonja68 skrev 2009-07-02 23:09:47 följande:
    J D skrev 2009-07-02 16:44:28 följande:
    Ja eller hur?! Vi hade ryska och svenska riksvapnen på våra vigselprogram i kyrkan och inga festprogram överhuvudtaget. Vi drack Sovjetskoje champanskoje med cider o jordgubbe i och DET känns trashy Men fan så gott!
  • Svanboet

Eftersom vi inte har gift oss än eller kommit speciellt långt i planeringen så är det väl det som är vår största trash-stämpel. Jag börjar panera mer än 1 år i förväg

Till vardags är vi båda ganska praktiska människor som ser nyttan framför fluffet - jag är möjligen mer fluffy men jag är ju också tjej. Det kommer nog bli en kamp med den inre flick-flickan när planeringen riktigt tar fart och jag misstänker att jag kommer stå där i min dussinklänning, äta tårta från min mans gaffel och skåla i rosa bubbel. Som sagt - ingen undkommer en eller flera punkter i denna gedigna lista av trash

• feministbrud

Ok här komer min trash-lista:
    Egen bukett (tre solroser)
    Rosa i färgtemat (eller cerise, men det är min man älsklingsfärg)
    Tre tärnor och en bestman
    Röka i brudklänning
    Mp3-filer på dator i egengjorda spellistor (men folk dansade som tokar ändå!)
    Bib på drinkbordet
    Sovjetsoje till fördrink

Fyll på om det är något jag glömt!

• feministbrud

Och en till sak som är trashigt:

BYTA OM!

• Frulle

HAHA!! Missade du min förra visningsbild då?!?!?
    Måste nästan lägga upp den igen!! Det var den traschigaste brudbild du kommer se!!

feministbrud skrev 2009-07-03 10:22:38 följande:
    Ok här komer min trash-lista:Egen bukett (tre solroser)Rosa i färgtemat (eller cerise, men det är min man älsklingsfärg)Tre tärnor och en bestmanRöka i brudklänningMp3-filer på dator i egengjorda spellistor (men folk dansade som tokar ändå!)Bib på drinkbordetSovjetsoje till fördrinkFyll på om det är något jag glömt!
  • Frulle

fan hade inte bilden här, men jag står med en cigg i mungipan med ful grimase och gör typ "YO YO" med händerna.. Och brudklänning på!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet