• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • MV85
    Imma skrev 2009-07-03 11:37:56 följande:
    men oj, vad lyckliga de var! Snacka om "a match made in heaven".
    Ja, det säger jag inget om! Har dock inte sett det själv.
  • Svanboet

Botten!! Finns i toppar i trashträsket!

MV85 skrev 2009-07-03 11:36:22 följande:
    hahahahahahaaaaaa Där slog de nog i Trashtaket!
  • passionsblomman

För mig är det FET trashvarning på dem som skriker:

"Jag SKITER väl i vad alla andra tycker, jag gör som JAG vill och alla andra kan bara dra åt helvete om det inte passar"

Jag riktigt ser ena handen på höften och armbågen utåt, andra handens pekfinger rakt upp i luften vickandes sidledes två centimeter från ansiktet på den bruden skriker åt, samtidigt som huvudet knycktígt rycker från sida till sida med det där "egyptiedansmoovet" som är stört omöjligt att härma för egen del.

Och det gäller inte bara vid bröllop, utan folk som beter sig så på badstranden, i T-banan eller vart som helst.

Tyvärr finns de på riktigt.

• Svanboet

När bröllopet blir viktigare än vännerna, relationen och den nya maken - BRIDEZILLAS! Gud vad jag hoppas att jag inte blir sån!

• Imma

Rekommenderas verkligen om programmet skulle sändas i repris.
    MV85 skrev 2009-07-03 11:38:43 följande:
    Ja, det säger jag inget om! Har dock inte sett det själv.
  • J D

Imma skrev 2009-07-03 11:35:43 följande:
    Jag kommer ihåg ett avsnitt av serien Färjan. Där var det ett par som hade bröllopsfesten på finlandsfärjan. De åkte till färjeterminalen i en limosin, körde brudvalsen på heltäckningsmattan i en hytt eller något annat rum och hade sedan middagen i buffén ombord på båten. Jättepraktiskt, då fri dricka ingick i buffépriset.

Oo, tänk om det var hon tjejen från BT. Minns att det var en brud som planerade sitt bröllop just så nämligen. Har för mig att de hade träffats på en färja och ville ha budgetbröllop och tyckte att det var en utmärkt idé. Hon var så lycklig över det så det kändes helt rätt för deras del.

• J D

MV85 skrev 2009-07-03 11:34:17 följande:
    J D skrev 2009-07-03 11:31:30 följande: Trashigt o tänka är väll en sak, man kan fortfarande vara glad för er o hoppas att det ska funka Tycker jag i alla fall!

Ja, iofs . Trashigt att tänka så om sina vänner kan jag tycka . Men jag håller med om att jag också kan tycka att det är trashigt med korta ledtider .

• J D

Svanboet skrev 2009-07-03 11:44:36 följande:
    När bröllopet blir viktigare än vännerna, relationen och den nya maken - BRIDEZILLAS! Gud vad jag hoppas att jag inte blir sån!

Agree!

Och sedan åt andra hållet tycker jag att det är trashigt att kalla folk bridezillas i de fall där kvinnorna uppenbarligen får dra hela lasset på grund av ignorant fästman.

• Svanboet

Unga brudpar... trashigt?

Jag har inte riktigt bestämt mig men jag tycker nästan det för när folk som är knappt 20 säger att de har hittat sin livs kärlek - vad vet de om livet? Känns väldigt som flickdrömmen och eventuellt en förhoppning om att "stå ut" och vara orginella.

• Svanboet

Om det är så att hon drar hela planeringslasset - eloge! MEN gör hon det genom att diktera och kräva att saker ska vara på hennes sätt då kallar jag henne bridezilla iaf.

J D skrev 2009-07-03 11:50:27 följande:

Agree!Och sedan åt andra hållet tycker jag att det är trashigt att kalla folk bridezillas i de fall där kvinnorna uppenbarligen får dra hela lasset på grund av ignorant fästman.
Svar på tråden Trashigaste bröllopet