• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

Svanboet skrev 2009-07-03 12:00:13 följande:
    Det händer att jag ser på "my super sweet sixteen" och jag kräks nästan! Såg en tjej som skulle göra entre i ett privat-jet och tyckte de kunde väl lägga ut en landningsbana åt henne framför lokalen. Det är TRASHY!J D skrev 2009-07-03 11:57:32 följande:

JA! Jag såg det avsnittet när 16-åringen och hennes entourage skulle anlända i tre helikoptrar men så kom bara en så prinsessan fick anlända i ensamt majestät, haha. Älskar sådana MTV trash-program.

• Svanboet

Jag uppfattar/utnyttjar beteckningen trash som en beskrivning för beteende som är något opassande och obehagligt som folk slänger sig med för att verka märkvärdigare än vad de är - otrevligt sagt: "trailer-trash" a la amerikansk familjefilm.

JustMeAndMyLove skrev 2009-07-03 11:58:21 följande:
    Hehe, oj så mycket mer en 20 åring kan veta än en 40 åring. Livserfarenhet är nog viktigare än ålder för min del!Försöker faktiskt få grepp om vad trashigt betyder men lyckas verkligen inte..
  • J D

20090725 skrev 2009-07-03 12:02:15 följande:
    kanal5.se/web/guest/farjantill vänster nästan längst upp, kan man titta på en snytt från det programmet... ca 11minuter...

Tar en titt på bilden och konstaterar att det inte var BT-tjejn så du är safe Imma .

• Daa

Ja, tänk dig de ungdomarna när det är dags att planera bröllop!
    Man får hoppas att de mognat lite då, annars är det bara att säga "lycka till. Och kom ihåg att man inte får slå sina klienter" till bröllopskoordinatorn...

Svanboet skrev 2009-07-03 12:00:13 följande:
    Det händer att jag ser på "my super sweet sixteen" och jag kräks nästan! Såg en tjej som skulle göra entre i ett privat-jet och tyckte de kunde väl lägga ut en landningsbana åt henne framför lokalen. Det är TRASHY!J D skrev 2009-07-03 11:57:32 följande:
  • Svanboet

Visst kan en 20-åring veta mycket om vad llivet har för olika sidor i förhållande till en 40-åring men de har faktiskt inte haft möjligheten att byta och uppleva olika typer av förhållanden eller pertners och då tycker jag det är bra förmätet att hävda att de har hittat rätt redan från början. (Säger jag som varit ihop med min kille sen jag var 16 Jag åkte dit på min egen gerj lite där)

JustMeAndMyLove skrev 2009-07-03 11:58:21 följande:
    Hehe, oj så mycket mer en 20 åring kan veta än en 40 åring. Livserfarenhet är nog viktigare än ålder för min del!Försöker faktiskt få grepp om vad trashigt betyder men lyckas verkligen inte..
  • JustMeAndMyLove

På island har vi vår egen generation "trailertrach". Det är de fattigaste som bor i övergivna byggnader som amerikanska flottan ägde innan de stängde en del baser på Island.
    Så jag har trash i generna antar ja.. kanske därför jag tar så illa upp av allt slängandes med ordet..

Men håller med om sweet16, det är sjukt.. men trashigaste i min värld är nog de som snackar trash om andra för sitt eget nöjes skull

Svanboet skrev 2009-07-03 12:02:49 följande:
    Jag uppfattar/utnyttjar beteckningen trash som en beskrivning för beteende som är något opassande och obehagligt som folk slänger sig med för att verka märkvärdigare än vad de är - otrevligt sagt: "trailer-trash" a la amerikansk familjefilm.
  • Svanboet

Då är jag nog gärna skyldig till det också... nytt motto?: håll humöret uppe och ha lite distans till dig själv och andra så ska du se att livet inte blir riktigt så allvarligt.

JustMeAndMyLove skrev 2009-07-03 12:07:05 följande:
    men trashigaste i min värld är nog de som snackar trash om andra för sitt eget nöjes skull
  • JustMeAndMyLove

Självdistans har jag gått om och tar inte livet på allt för stort allvar men det spårar gärna ut här med ironisk humor som sårar andra och den här tråden är ett lysande exempel

Svanboet skrev 2009-07-03 12:09:32 följande:
    Då är jag nog gärna skyldig till det också... nytt motto?: håll humöret uppe och ha lite distans till dig själv och andra så ska du se att livet inte blir riktigt så allvarligt.
  • Svanboet

Oj oj oj...

En till kom jag på nu när jag skulle gå på lunch och nytte skor.

Cerica eller annan färg: FOPPA_TOFFLORNA!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet