• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Svanboet

Och där trillade jag dit igen!

Jag får hela tiden sudda mina "försvartal" för jag är så van att bli påhoppad för åsikter i detta forum.

Pizan skrev 2009-07-03 13:59:09 följande:
    Nån kan ha nämnt det tidigare men är det inte rätt trashigt att "göra sig fin därnere" (och då menar jag inte att tvätta sig utan att göra en så kallad brasilian vax).
  • Sonja68
    Pizan skrev 2009-07-03 13:53:46 följande:
    Hahaha!Kom på en sak till: Stället jag träffade dem på var ett ställe som hette Trashbar och låg i stockholm.
    Fullträff , Gud jag tror jag skrattar ihjäl mig!
  • MV85
    Pizan skrev 2009-07-03 13:59:09 följande:
    Nån kan ha nämnt det tidigare men är det inte rätt trashigt att "göra sig fin därnere" (och då menar jag inte att tvätta sig utan att göra en så kallad brasilian vax).
    Det är trashigt om man inte brukar göra det säger jag då...
    Är det något man gör vanligen så, nej - då är det inte trashigt att göra det till bröllopet.
  • ario

Att ha en annan färg än vit/ ivory burdklänning är också trashigt:P

• Svanboet

färgad då eller? Har man en klänning av en annan typ spelar väl färgen ingen roll? Min mamma gifte sig i en klarröd klänning och var gudomligt snygg!

ario skrev 2009-07-03 14:11:19 följande:
    Att ha en annan färg än vit/ ivory burdklänning är också trashigt:P
  • Imma

Just det. Den som börjar försvara sig får ytterligare en sak att lägga till sin personliga trashlista. Det såg jag till i inlägg 79.

Svanboet skrev 2009-07-03 14:08:00 följande:
    Och där trillade jag dit igen! Jag får hela tiden sudda mina "försvartal" för jag är så van att bli påhoppad för åsikter i detta forum.
  • Svanboet

Jag är snart trashen personifierad så då är det väl okej att försvara? Fast plastbestick och muggar blir det inte!

• Imma

Ja, då är försvarstalen nästan obligatoriska.

Plastglas hade vi förresten till all dricka som dracks efter middagen. En grej till på min lista alltså. Snart ska jag också börja försvara mig.

Svanboet skrev 2009-07-03 14:18:03 följande:
    Jag är snart trashen personifierad så då är det väl okej att försvara? Fast plastbestick och muggar blir det inte!
  • BlivandeFruPettersson

Hmm, gäller detsamma akrylnaglar som man alltid har? Vad ska jag då hitta på i så fall? Får uppfinna en egen klädkod som ingen förstår och klä oss själva finare än gästerna kanske...

MV85 skrev 2009-07-03 14:11:07 följande:
    Det är trashigt om man inte brukar göra det säger jag då...Är det något man gör vanligen så, nej - då är det inte trashigt att göra det till bröllopet.
  • monkay

Ja plast blir det här oxå till all dricka efter middagen!

Huga va jag är trash!

Imma skrev 2009-07-03 14:21:18 följande:
    Ja, då är försvarstalen nästan obligatoriska. Plastglas hade vi förresten till all dricka som dracks efter middagen. En grej till på min lista alltså. Snart ska jag också börja försvara mig.
Svar på tråden Trashigaste bröllopet