giz83 skrev 2009-04-30 17:32:59 följande:
det där var jätte fint...enkelt och snyggt!!jag funderar på att göra nått i den stilen, men med en löpare i grönt som dekorationerna ska ligga på. och sen ha en större vas i mitten (pomp IKEA) med sisal och blockljus. och diamantkonfetti i orange och "vita", och ev rosenblad i peach. men rosenbladen kan nog bli lite förmycket men då kanske jag ska använda de till näbbarna som ska få "kasta" de på marken där jag ska komma gåendes.
[/citat]
Tack så mycket!
Sundance skrev 2009-05-04 08:04:32 följande:
[citat]
AIE: Jag gillade det och min m2b hade gillat det "stilrent och cleant" hade han sagt. Tummen upp! Men som du säger, lite grönt kommer nog sätta pricken över i.Måste fråga... Speglar på bordet (under ljus och arrangemang)... Vackert eller 80-tal?Jag kan tycka att det är väldigt vackert när man ser det på dukningsbilder från USA men minns att mamma hade mycket sådant när jag var lite, på 80-talet.
VAd roligt!
Det är precis så jag vill ha det. Stilrent o "cleant" men inte torftigt.
Kul att höra. Då är jag på rätt väg och med lite murgröna så kommer det nog bli super!
Tack så mycket!
Jag tror att ska man ha ljus och speglar så får det nog inte bli för plottrigt. Har också sett många amerikanska dukningar med ljust speglar och de vet ju hur man dukar om man säger så... Men det är ju väldigt svulstigt, typiskt amerikanskt om jag får säga det...