• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68
    didis skrev 2009-06-17 10:07:29 följande:
    mindag2009 tror jag är ett troll, ingen jag känner skyter så och allt är bara FÖR mycket. Vem lägger nästan 1 miljon på ett bröllop?Jag lägger min röst på ett troll...
  • passionsblomman

? Jag skrev, och mitt i allt så bara försvann det...

mindag2009 ja...ja jag undrar om hon verkligen är på riktigt?
    Eller om hon är riktitgt riktig kanske.

• Sonja68
    Fjällbruttan skrev 2009-06-17 10:03:49 följande:
    Yes!!Så exakt på spiken!! Snyggt!!Bara för att han inte "börjar" gapa så är man inte snäll!Like a lot Såg förresten ditt inlägg i " Gör man så", kanonbra... orkade inte läsa allt, har blivit så mycket men kände att middag2009 har jag nog lite svårt för...Har säkert nåt jag borde lära mig av henne men vill inte just nu........
    Nu har jag också läst... BRA skrivet Blomman!
    Kan bara konstatera att mindag2009 lever i en annan värld än min.
  • didis

Yes! Nu har jag troligen sålt inventarier för ca 100.000! En tjej som skall starta upp en egen praktik ville köpa massor!

Skall bli skönt att bli av med allt så jag kan koncentrera mig på studierna istället.

Glad didis idag!!

• Cantaton

Oh så skönt! Antagligen lyckträff för er båda

didis skrev 2009-06-17 10:45:22 följande:
    Yes! Nu har jag troligen sålt inventarier för ca 100.000! En tjej som skall starta upp en egen praktik ville köpa massor!Skall bli skönt att bli av med allt så jag kan koncentrera mig på studierna istället.Glad didis idag!!
  • Sonja68

Didis: Wow, så härligt! Förstår att du är glad
    Här är det lunch som gäller, magen kurrar. Ska gå och äta gårdagens soppa, "sjtji" en rysk soppa.
    Mannen ringde så jag bad honom ta fram kycklingklubbor ur frysen som vi kan slänga in i ugnen till middag.
    Han har varit till mina föräldrar ute på landet och hjälpt min gamle far med att justera benen på tvättmaskinen som var i obalans. Maskinen har vandrat runt i tvättstugan som en galning och t.o.m slitit av en slang , men nu har min älskade A fixat det. Ibland är han rätt bra att ha, även om han är en argsint ryssjävel mellan varven.

• didis

Nu är det ju tyvärr inte 100.000 till mig utan till företaget, inte riktigt samma sak ekonomiskt sett men så bra att bli av med en massa prylar!

De kommer o hämtar nästa helg men skall sätta in handpenning redan i dagarna.

• Heloise

Hallo ladies!
    Grattis Didis.

I dag är inte en bra dag, i mitt nästa liv vill jag ha en annan pappa! Jag vill inte ha en pappa som förfalskar mitt namn, skiter i att betala räkningar i mitt namn och som inte kommer att ge sig förrens jag har magsår och ligger inspärrad på psyket. Det börjar bli jobbigt nu, riktigt jobbigt...

Jag skulle däremot vilja ha en pappa som försöker värna om sitt barn även efter 18 och som inte sätter ett = tecken mellan min ekonomi och hans ekonomi! En pappa som säger usch vad avskyvärt att du vart rånad utan att tillägga kan jag få låna dina skadeståndspengar.

Nu ska jag lägga mig och gråta en skvätt, ha en underbar dag i solskenet

Svar på tråden Tantvarning 4