• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • didis

Och nu var ärendet redan avklarat!

Ingen moms när jag säljer inventarierna, vad skönt att slippa balta med det.

• Soldemor

Puh! Bara att konstatera, varken hinner eller orkar att läsa ifatt, fast jag egentligen vill! Det är drygt att inte ha dator hemma och vara ledig från jobbet för många dagar!

Grattis fru Mulle!

Passionis: Du skulle varit med mig i lördags, var i en handelsträdgård där du nog hade släppt loss, mycket olika och lite spec blommor! Jag är förresten också engagerad i fotbollsskola, med etikpass för de små liven. De skall lära sig bli justa medspelare.

• Im yours

GRATTIS Mulle, vet att du kryssar. Så min plan är att skicka ut röksignaler så ingen missar att det är din födelsedag

Idag har vi haft en toppensolig dag i Örebro, o tänk så glada alla ser ut då solen skiner.

Sonja; Hoppas din mans operation går bra!!

Kramar!!

• dfk

Mulle grattis på den stora dagen!

Idag tittade solen äntligen fram, man blir glad i hela kroppen. Vill ha sommar ..vill ha sommar..vill ha sommar NUUUU på riktigt. Vill att barnen ska kunna bada (visserligen har dom redan hunnit gjort det 1000 gånger redan), vi ska grilla, smutta på kallt vitt vin och mysa på verandan,promenader vid havet och sand mellan tårna. Höra syrsorna spela på kvällen när man sitter på verandan och spelar yatsy med familjen under oljelampans sken.
    Man ska kunna gå i luftiga tunikor och somriga klänningar. Vill plocka vackra stenar vid vattenbrynet och låta vattnet skumma runt fötterna. Ha mysiga picnicar i gröngräset och mumsa på vattenmelon och feta, kycklingspett och tzatziki.
    Solen har en magisk kraft, man mår så mycket bättre när himlen är underbart blå och solens varma strålar når en.

• dfk

Hoppsan lite tokigt blev det. Min man och jag ska smutta på vinet och inte barnen och jag.

• Sommar 2010

Hoppas ni alla får en fin midsommar. Jag och blivande far till London imorgon så jag lär inte språkas med er förrän tidigast söndag. Kramisar

• Fjällbruttan

Hallå!

Tittar bara in som hastigast och har läst denna sida så om jag har fattat rätt:

Mulle Grattis på födelsedagen!

Och några verkar ha fått sol på sig, så underbart!!
    jag har sett den idag men hållt på att blåsa bort...
    Vi har besiktigat husvagn idag (gick igenom )hämtat ringarna, varit med äldsta till tandläkaren, fixat husvagnsbackspeglar, köpt lite ditt och datt och pratat med vår frisör så nu är lite till fixat och tagit ut pengar till trubaduren... hu vad snabbt ett konto kan tömmas...

Nu ska den här trötta tanten gå och nanna kudden och fundera lite på varför Pandoras ask är öppnad och vad som kommer att hända med panzer nu...

Kram på er!

Svar på tråden Tantvarning 4