• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Panzerfaust

Tänk om reglerna gick att få in i läroplanen i skolan...

• Im yours

Jädrars vilken shysst rulle på frulle mulle Så läckert, det är bara att gratulera.

Ärthjärna, long time sedan jag hörde den träffande beskrivningen av en det sonen kallar för en nob

Thinkerbelle; Kul med möhippa, och vänner. Ja, åsså vänner och möhippa förstås.

Nattinattkramar till alla.

• Sonja68

GRATTIS MULLE-FRULLE PÅ 30-ÅRSDAGEN!!!
    Vad cool video ni gjorde, du är en riktig kalaspingla, även om du fyller HELA 30 år
    Bry dig inte om Panzer, han menade bara väl egentligen.
    Hoppas ni får det riktigt, riktigt bra på kryssningen. Mys och rå om varandra.
    Hmmm. Har du känslosvall? Är det nåt på G??? Eller är det bara alla spänningar som släpper efter bröllopet?!

• Panzerfaust

Jag hänvisar åter till reglerna.

Och Jennifer Saunders är inte ful...

• Sonja68

Jo, jag såg regel 31. Ska försöka komma ihåg den när Sasha ger mig en tvetydig komlimang

• Sonja68

Komplimang. Nää!! Nu ger jag upp. Jag kan fan inte skriva längre.

• Daa

Godmorgon!

Stort grattis, Mulle!

Oj, bäst att jobba nu...

• Sonja68

Morr'n, morr'n. Här regnar det idag.
    Tänker återigen på fotbollsföräldrar och fotbollsskolebarn som slirar runt på gräsmattorna.
    I e.m. ska jag på utvecklingssamtal ang mina små huliganer. På min tid hette det kvartssamtal. I mitt fall helt onödigt i klass 1-6 då jag gick i en B2:a där min mamma var lärare för klass 4-6 och min kompis mamma för klass 1-3. Jag hade kvartsamtal med morsan varje kväll hemma, där man fick stå till svars för dagens alla bus och hyss, vare sig jag hade varit delaktig eller ej. Av rädsla att få höra att hon särbehandlade mig (i meningen att jag skulle haft några ev. fördelar av att min mamma var min lärare) så blev det åt andra hållet i stället: Jag blev oftast anklagad för det mesta, fastän jag ibland var oskyldig, och inte fick jag nån större hjälp hemma förrän jag började på högstadiet i en annan skola. Om vi satt 3 st och sladdrade på lektionerna så var det jag som fick tillsägelse, ingen annan.
    Ja, ja. Det blev folk av mig också, trots allt. Och jag är INTE bitter.
    Ha en underbar dag allihop! De säger att det är sommar
    Kram

Svar på tråden Tantvarning 4