• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Villemoa

Men såå fint huset är Blommis!! Bullerbykänsla över det hela och härlig trädgård!

• Frulle

Nu slutar jag i denna reception för dagen.. Över till nästa hus och jobba till kl 17. Sen köpa målarfärg och sen börja måla trappen!

Familjen är nu borta!

• Soldemor

Heja Blommis! Glöm inte säga till i god när det blir inflyttningsfest för tanterna, så jag kan vara ledig!

• passionsblomman

Som av en händelse så annonserar de efter många nya väktare mindre än 2 mil från där huset ligger...
    Sambon har ringt, det lät positivt.

• Wingtear

Tinker, tyckte oxå att gummistövel bilden var underbar!

Nu har jag nyckeln till nya lokalen, allt vi behövde fanns där.
    Nu är det bara mannen som är sur, han får inte tag på rätt person att ringa och skälla på
    Och det kan jag lova, han vill skälla, ordentligt!

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-07 14:14:08 följande:
    Som av en händelse så annonserar de efter många nya väktare mindre än 2 mil från där huset ligger...Sambon har ringt, det lät positivt.
    Ser onekligen ut som ett intressant sammanträffande!
  • TinkerBelle

Okej nu fattar jag det handlar inte bara om ett sommarhus, utan ni funderar på att flytta ut på landet på riktigt.

Btyder det att en eventuell tant träff blir i de småländska skogarna?

passionsblomman skrev 2009-07-07 14:14:08 följande:
    Som av en händelse så annonserar de efter många nya väktare mindre än 2 mil från där huset ligger...Sambon har ringt, det lät positivt.
  • Sonja68

Tinker min vän; STORT GRATTIS! Du är en riktig pärla, strålar faktiskt som en diamant Bilden med stövlarna är supercool!

• TinkerBelle

Läste något om att du funderat på att avregistrera dig?
    Du skulle bara våga!
    *kramar*

Sonja68 skrev 2009-07-07 14:45:09 följande:
    Tinker min vän; STORT GRATTIS! Du är en riktig pärla, strålar faktiskt som en diamant Bilden med stövlarna är supercool!
  • Im yours

Blomman; Jag önskar, jag önskar ....... jag önskar - att huset blir ert!!!!! Fantastiskt fint, och tornrum ...... tornrum MÅSTE man ju ha. Jag tror inte det kan byggas torn på Lasses hus, men jag ska ha ett eget tornrum någonstans ...... någongång SÅ DET SÅ!!!!!

• didis

TinkerBelle: nu har jag varit inne och tittat i ditt galleri - va´ fina ni var!! Och jag säger precis om övriga - gummistövelbilden var kanon, jag hade valt den som tackkortsbild alla gånger!!

Idag blir det en tidig kväll för didis, till em-fikat var jag tvungen att ta en "nöd-dajm" (ligger i kylen på jobbeto kostar 5kr/st) för att orka med de sista timmarna.

Blomman: kniper alla tummar o tår för att ni skall få köpa huset!! *knip knip knip knip*

• TinkerBelle

Tak tack! Stövlarna inköptes dagen inna uti fall att.
    Fick släppa runt lilla syster i en del olika butiker innan jag hittade rätt storlek eftersom allt börjar ta slut.
    Väldans glad jag gjorde det.

Hoppas du får sova gott. Vet hur hemskt det är med sömnbrist. Va så trött att jag somna hoss frissan i lördags. Red bull var ett måste - med sugrör så att läppglansen inte förstördes...

didis skrev 2009-07-07 21:02:04 följande:
    TinkerBelle: nu har jag varit inne och tittat i ditt galleri - va´ fina ni var!! Och jag säger precis om övriga - gummistövelbilden var kanon, jag hade valt den som tackkortsbild alla gånger!!Idag blir det en tidig kväll för didis, till em-fikat var jag tvungen att ta en "nöd-dajm" (ligger i kylen på jobbeto kostar 5kr/st) för att orka med de sista timmarna.Blomman: kniper alla tummar o tår för att ni skall få köpa huset!! *knip knip knip knip*
  • passionsblomman

Jaaaa, inte sommarhus-föralltidhus!

Och det kan ni fethajja att hamnar vi där, då blir det tantfest!

TinkerBelle skrev 2009-07-07 14:34:20 följande:
    Okej nu fattar jag det handlar inte bara om ett sommarhus, utan ni funderar på att flytta ut på landet på riktigt.Btyder det att en eventuell tant träff blir i de småländska skogarna?
  • TinkerBelle

*asg*
    Förstår ni vilket party!!!

passionsblomman skrev 2009-07-07 22:50:42 följande:
    Jaaaa, inte sommarhus-föralltidhus! Och det kan ni fethajja att hamnar vi där, då blir det tantfest!
Svar på tråden Tantvarning 4