• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Soldemor

Skall du bli smålänning,Blommis? Då är du inte så farligt långt bort från mina sydligare breddgrader!
    För att få bort otäcka andra spekulanter: Voodoo! Pröva det!

• Diz
    Soldemor skrev 2009-07-07 11:30:09 följande:
    Ja, musiken är verkligen bra, syntslingorna liksom flyter med blodet på något vis. Och modet! Trodde att det skulle vara för alltid, så skulle man helt enkelt se ut! Erkännande: viker fortfarande upp kavajärmar i bland...men bara ibland!
    Men du! uppvikta kavajärmar är mode igen!
    iaf i min lilla värld

JAAAAAA!!! Blomman flyttar till småland, för det har jag bestämt! Det är ju tametusan nästgårds!
  • passionsblomman

Har jag visat dig huset???

Diz skrev 2009-07-07 11:57:39 följande:
    Men du! uppvikta kavajärmar är mode igen! iaf i min lilla värld JAAAAAA!!! Blomman flyttar till småland, för det har jag bestämt! Det är ju tametusan nästgårds!
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-07-07 12:03:19 följande:
    Har jag visat dig huset???
    Vill också se, finns det på hemnet?
  • Frulle

Men GUD va kul att ni ska åka på riktigt!!!! Hejja hejja..

passionsblomman skrev 2009-07-07 11:34:57 följande:
    Hej svejs! Idag är det tur att man kan prata med er utan att prata, för jag har blivit så hes att jag nästan inte har ngn röst alls. Kunde ha berott på tivolivistlsen, men eftersom jag känner mig väldigt hängig så är det nog tyvärr mer att jag hålller på att få en sommarförkylning.Så, när den danske mannen som äger huset ringde iförmiddags var det inte bara han som kämpade för att göra sig förstådd!Vi ska dra ner och titta på huset! På lördag är visningen och vi åker på torsdag och hälsar på en kompis till sambon som bor ett par mil därifrån.Ett annnat par ska visst också kolla då. Bort bort andra otäcka spekulanter!
  • TinkerBelle

Hej hej alla tanter....

Här är jag! Nu har hela den engelska delen av familjen åkt hem och jag hoppas att jag ska få lite tid till övers för sånt jag vill göra....

Vi hade en underbar dag i lördags - trotts skyfall.
    Alla nöjda och glada - utom svärmor som med miserabel min genom led dagarna fyra. Inget vi bryde oss om eller slösade energi åt.

Har fått några bilder och lagt upp tre i mitt galleri.

ska nu försöka se om jag kan läsa ikapp åtminstonde senast dygnet.

*kram*

• Frulle

Va FINA ni var! Och va SÖT du är!! Har aldrig sett ditt ansikte förut!!

TinkerBelle skrev 2009-07-07 12:48:07 följande:
    Hej hej alla tanter....Här är jag! Nu har hela den engelska delen av familjen åkt hem och jag hoppas att jag ska få lite tid till övers för sånt jag vill göra....Vi hade en underbar dag i lördags - trotts skyfall.Alla nöjda och glada - utom svärmor som med miserabel min genom led dagarna fyra. Inget vi bryde oss om eller slösade energi åt.Har fått några bilder och lagt upp tre i mitt galleri.ska nu försöka se om jag kan läsa ikapp åtminstonde senast dygnet. *kram*
  • TinkerBelle

Tack!
    Har lyckats dölja det ganska väl antar jag.

Gillar inte alls att bli fotad. Var väl du som sa att man blir så självkritisk och ser bara alla fel istälelt för helheten.
    Har lovat mig själv att vara nöjd och inte stira mig blind på alla småskavanker jag själv inbillar mig jag har, som tex. alla rynkorna runt ögoenen....

Väntar med spänning på den riktiga fotografens bilder.

Frulle skrev 2009-07-07 12:50:11 följande:
    Va FINA ni var! Och va SÖT du är!! Har aldrig sett ditt ansikte förut!!
Svar på tråden Tantvarning 4