• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Panzerfaust
    Sonja68 skrev 2009-07-07 00:03:43 följande:
    Tänkte först skriva "då vet ni tanter vad jag pratar om" för att förekomma dig. Men så kom jag på att du lever ju faktiskt med en tant, så du borde vid det här laget veta vad dag 2 på mensen innebär. Tack Heloise för att du påminde honom Tänk vad kort minne de har de där farbröderna...
    Det är som med lumpen efter ett tag verkar det som om man hade kul när man var där...
  • Villemoa

Dag 2 är inge rolig inte...en sån dag man bara vill ligga kvar i sängen under täcket och inte titta fram. Jag blir så matt då, inte mycket järn kvar i kroppe den dagen inte. Bragokex är grejer det, fråga min dotter får du se

• lillabruden

haha jag tror jag har dag 2 hela veckan! När m2b tappar hakan och tittar på mig precis som om jag blivit spritt språngande galen och han fattar inte vad jag håller på med, då vet vi att jag har PMS kan vara bra o minnas Panzer.....hjälper en del

Välkommen hem till Svearike Villemoa, vädret blir PERFEKT den 25juli för oss som ska viga oss då *blinkar åt Heloise*

Wingtear, vilken snabeltå till bokare den dära!! Hoppas hon verkligen ber om ursäkt!!! Kompensation också minnsann!!! *heja farbrorWingtear*

Och sluta nu med snacket om att lämna bt, det händer inte i så länge tanttråden finns eller hur Passionis?!!

• Soldemor

Heja Didis, även en tandläkare kan alltså äta godis!

Här avreggas ingenting, är såå roligt att hänga här och diskutera och kommentera! *Trivs*!

Fick bevis på min äkta tanthet igår, när jag var på spinning. Ledaren hade nästan bara 80-talsmusik, och jag blev glad, sjöng med i tysthet och orkade lite extra!
    För alla yngre tanter kan jag förklara, att 80-talsmusiken för en sådan här gammal uv som jag, är något speciellt, från den tiden man var ung, suck!

• Panzerfaust

Ahh det ljuva 80-talet!

Då var musiken grym och Stevie Wonder designade modet...

• Soldemor
    Panzerfaust skrev 2009-07-07 10:43:48 följande:
    Ahh det ljuva 80-talet!Då var musiken grym och Stevie Wonder designade modet...
    Ja, visst var det fint!
  • Sonja68

The 80'ies rules Axelvaddar och pudelkrull, yeah! Och den bästa musiken!

• Frulle

Även om jag är född i slutet av 70-talet så har alltid 80-talsmusiken legat högts på min lista!!

Soldemor skrev 2009-07-07 09:29:31 följande:
    Heja Didis, även en tandläkare kan alltså äta godis!Här avreggas ingenting, är såå roligt att hänga här och diskutera och kommentera! *Trivs*!Fick bevis på min äkta tanthet igår, när jag var på spinning. Ledaren hade nästan bara 80-talsmusik, och jag blev glad, sjöng med i tysthet och orkade lite extra! För alla yngre tanter kan jag förklara, att 80-talsmusiken för en sådan här gammal uv som jag, är något speciellt, från den tiden man var ung, suck!
  • Soldemor

Ja, musiken är verkligen bra, syntslingorna liksom flyter med blodet på något vis. Och modet! Trodde att det skulle vara för alltid, så skulle man helt enkelt se ut! Erkännande: viker fortfarande upp kavajärmar i bland...men bara ibland!

• passionsblomman

Hej svejs! Idag är det tur att man kan prata med er utan att prata, för jag har blivit så hes att jag nästan inte har ngn röst alls. Kunde ha berott på tivolivistlsen, men eftersom jag känner mig väldigt hängig så är det nog tyvärr mer att jag hålller på att få en sommarförkylning.

Så, när den danske mannen som äger huset ringde iförmiddags var det inte bara han som kämpade för att göra sig förstådd!

Vi ska dra ner och titta på huset! På lördag är visningen och vi åker på torsdag och hälsar på en kompis till sambon som bor ett par mil därifrån.

Ett annnat par ska visst också kolla då. Bort bort andra otäcka spekulanter!

Svar på tråden Tantvarning 4