• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • lillabruden

grattis till bröllopsdagar

har jag missat mycket? Resumé kanske? Bjuder Marabou jordgubb till den som offrar sig

Jag tror jag tappat 2kilo *hurra!* SKa prova klänningarna imorgon och på fredag kommer min mua och sminkar o fixar håret så ska jag bestämma mig Tar foton, lovar!

Jag vill bara säga att det känns så skönt att ha er tanter, ni är så goa Marabou Jordgubb till ALLA! En tant behöver ju en gubbe då o då

• passionsblomman

Fanfarer! Grattis! Konfettiregn!

Imorgon vill vi veta allt!

Fjällbruttan skrev 2009-07-05 23:14:14 följande:
    Psssst... Jag är GIFT, jag är GIFT jag är GIFT!!Störtar bara in och vill meddela det,återkomer imogon när jag fått bort lösnaglarna så jag kan skriva, det är ett helvete att träffa tangenterna Och jag hade en fullkomligt underbar dag, kunde inte haft det bättre!!Är så jäkla lycklig och vi mår så bra och jag hade så kul så jag grät av skratt igår(och stod på bordet ), tänk så underbart att ha såna vänner Kramar från Fjällfruggan
  • passionsblomman

hahaha! Men guuuud vad galet!

nej men imorgonefter kliniken ska vi nog på grönan, och där kan man få ge utlopp för lite sådant där om man behöver(när jag jobbade på 7-11 och vi var där alla från jobbet så bankade jag skiten ur de där grodorna eller vad de t var och slog dagens poängrekord!

Numera är jag så LUGN och sansad och aldrig arg på NÅN...

Godnatt nu allihop, den här tanten måste upp tidigt imorgon igen.

Panzerfaust skrev 2009-07-06 00:01:08 följande:
    www.break.com/index/whack-a-kitty7.htmlÄr det det här du sitter hemma och gör om dagarna passionsblomman?
  • Heloise

Jag stavade fel i vigselprogrammet, Panzer fick göra om, byebye 50 kopior!

• Heloise

Det will jag göra ibland när Flisan är obstinat; whack a fatty kitty

• Sonja68

Grattis alla nyblivna fruar!
    HÄr är grått och kallt. Brrrrr...
    Trött som f-n är jag också.
    Satt och såg en Michael Jackson konsert från Bukarest på ryska ettan halva natten och hade en tjälknöl från en älgstek i ugnen. Men konserten var kanonbra, så det var värt det .
    Tvättar och går an därhemma, försöker förberedan inför avresa. Målaren skulle visst komma i veckan också.
    Blommis, välkommen upp till norr! HÄr finns MASSOR med billiga, härliga hus och GOTT om plats .

• Frulle

Morrn.. Vi satt faktiskt o kollade senast i morse på hus där uppe i luleå. Jösses vilka proser!!

Och GRATTIS nyblivna brudar!! Tjohooo!!

Sonja68 skrev 2009-07-06 08:10:27 följande:
    Grattis alla nyblivna fruar!HÄr är grått och kallt. Brrrrr...Trött som f-n är jag också.Satt och såg en Michael Jackson konsert från Bukarest på ryska ettan halva natten och hade en tjälknöl från en älgstek i ugnen. Men konserten var kanonbra, så det var värt det .Tvättar och går an därhemma, försöker förberedan inför avresa. Målaren skulle visst komma i veckan också.Blommis, välkommen upp till norr! HÄr finns MASSOR med billiga, härliga hus och GOTT om plats .
Svar på tråden Tantvarning 4