• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Wow! Tänk va kul det skulle vara. Löjrommen står jag för , jag bor ju i KALIX där Kalixlöjrommen kommer från och min man jobbar på fabriken där den packas... de´ni! Och Sovjetskoje champanskoje samt vodka det ordnar jag ju självklart också Vi åker om en vecka, hur mycket ska jag ta med mig hem?!

• passionsblomman

Rårakor Heloise, Gyllenbruna märk väl och med rödlök och creme fraiche också. Det är säkert jättebra med campange!

Heloise skrev 2009-07-03 23:58:21 följande:
    jag vill ha sovjetskje champagne till förrätten, tror det blir super med löjrom och vad det nu var!Har aldrig drukit sådan champagne och känner att det kan vara nått för mig!
  • Heloise

mmmmmm
    Jag är längtar så jag skulle kunna tuppa av redan haha!
    Vad ska jag stå för? jag är faktiskt utb kock Gör en grym whiskytårta med vitchokladglasyr och en kickass porterstek, annars är sjötunga Walewska inte så tokigt och passar strålande med champagne

passionsblomman skrev 2009-07-04 00:01:38 följande:
    Rårakor Heloise, Gyllenbruna märk väl och med rödlök och creme fraiche också. Det är säkert jättebra med campange!
  • passionsblomman

Herregud, varför började vi prata om detta!

Jag vill äta NU!!!

Kan vi inte invadera någon helt sonika? Fjällfruggan? Har du mycket plats?

Oh! Himmel! Det har ju blivit hennes bröllopsdag nu! och Tinkers med väl???

Heloise skrev 2009-07-04 00:07:30 följande:
    mmmmmmJag är längtar så jag skulle kunna tuppa av redan haha!Vad ska jag stå för? jag är faktiskt utb kock Gör en grym whiskytårta med vitchokladglasyr och en kickass porterstek, annars är sjötunga Walewska inte så tokigt och passar strålande med champagne
  • Panzerfaust

Jag kan göra helstekt oxfilé med körsbärssås med vitchockladsmousse som efterätt med färska hallon.

• Heloise

jag ska äta en knäcke macka nu tror jag

Vi kommer ha plats så snart markisen är på plats, vår altan är stor som en dansbana, extrarum har vi oxå

• passionsblomman

Jag inser att vi måste boka i en hel tantmånad! För vi måste ju ha Mulles kräftsoppa och Fjälbruttans tunnbröd och alla Lilla brudens kakor och allt annat vi jämt äter i den här tråden också!

• Heloise

åhh tunnbröd *dregglar*

min mammas kompis brukar göra "glöhoppor" det är ngn form av tunnbröd, varma sådana med smör på som rinner lite (försvinner saligt in i smörkladdigfingrar himlen)

• Heloise

ja gud tinker och fjällbruttan gifter ju sig idag!!! Wow mer fina biler att kolla på

Svar på tråden Tantvarning 4