• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Im yours

Frulle; Kan ni inte kvitta då? Din pappa får lägh, o ni äger hela huset. Jag vet inte, m för mig låter det logisk. Det borde ju vara mer värde i huset, o din pappa har ju redan gjort en deal med er. Kanske är jag ute och cyklar, men ...hmmmm

Ja, hörni. Vi får inte tillbax våra snygga kroppar, vi bränner oss i solen, klantskallar/ klantverkare förpestar våra liv. It really sucks .......... eller inte

• Heloise

ja det har kunnat vara värre ja jag vet men just nu iaf 3 veckor framåt skulle jag vilja vara sådär super omänsklig och hinna massa saker och göra massa saker och samtidigt ska fettet bara rinna av. Inte så troligt men man kan väl få drömma haha.

Sonja68 skrev 2009-07-02 23:32:52 följande:
    Vaddå, knäckebröd är ju jättegott och bara 0,5 points I alla fall Falu rågrut. När jag känner att jag och min man behöver nåt att bita i så blir det en falurågrut... två eller tre ggr/dag Du suger inte, du är människa
  • Sonja68
    Heloise skrev 2009-07-02 23:32:52 följande:
    ja youth is wasted on the young; youth, fasta tuttar och platt mage hahaJag skulle uppskatta min 16 åriga kropp otorligt mkt mer nu haha
    Ja, hmmm, så här i efterhand så kan man ju sakna sin 16 åriga kropp med uppnosiga fasta bröst och fast rumpa, smala ben, platt mage och noll gäddhäng.
    Men å andra sidan så känner jag mig ganska stolt över min 40-åriga kropp som inte svek när jag (och våra barn) behövde det som mest: Trots att jag alltid haft små bröst ("Plankan" var mitt öknamn mellan varven) så jääääääklar vad mjölk jag hade åt våra barn. Jag ammade första ett år och andra 10 månader. Inte en bristning på magen och ett halvår efter förlossning var jag som vanligt igen. Det är bara livsnjutaren i mig som kommit fram på äldre dar som gör att jag fått extra trivselkilon. Kanske lugnet och den mer hemmainriktade livsföringen också. Så egentligen så är det inte så farligt. Men ibland så är det svårt att inte låta sig indoktrineras av alla Victoria Beckham och Size Zero-typer i tidningarna och helt plötsligt så börjar man racka ner på sig själv

MulleFrulle: Styrkekramar till dig. Hoppas ni löser det! Prata! Låt Micke förstå att du förstår.
    Imyours förslag är det omöjligt? Att ni bor i huset och pappsen i lägenheten?

Soldemor; Lycka till i helgen med båda dina vackra kissar.
  • Sonja68

Alltså, jag vet att bröststorlek och tillgång på bröst inte har med varann att göra, men man blir ändå förvånad om man alltid haft små bröst och helt plötslig får man värsta boobisarna och massor med mjölk. Visst ÄR kvinnokroppen fantastisk?!
    Man bär bebis i magen 9 månader, skiter ut en melon (känns det som), spricker och har sig, och sen börjar mjölken sippra och på ett halvår/ett år är man nästan som vanligt igen. Är inte det förunderligt?! Jag är sååå fashinerad...

• Sonja68
    Sonja68 skrev 2009-07-03 00:00:09 följande:
    Alltså, jag vet att bröststorlek och tillgång på bröst inte har med varann att göra, men man blir ändå förvånad om man alltid haft små bröst och helt plötslig får man värsta boobisarna och massor med mjölk. Visst ÄR kvinnokroppen fantastisk?! Man bär bebis i magen 9 månader, skiter ut en melon (känns det som), spricker och har sig, och sen börjar mjölken sippra och på ett halvår/ett år är man nästan som vanligt igen. Är inte det förunderligt?! Jag är sååå fashinerad...
    tillgånng på mjölk skulle det ju vara. Shit, jag är berusad, jag går och sover. God natt!
  • passionsblomman

Jaaa, det var lite så jag tänkte också!

Im yours skrev 2009-07-02 23:45:46 följande:

Frulle; Kan ni inte kvitta då? Din pappa får lägh, o ni äger hela huset. Jag vet inte, m för mig låter det logisk. Det borde ju vara mer värde i huset, o din pappa har ju redan gjort en deal med er. Kanske är jag ute och cyklar, men ...hmmmm Ja, hörni. Vi får inte tillbax våra snygga kroppar, vi bränner oss i solen, klantskallar/ klantverkare förpestar våra liv. It really sucks .......... eller inte
  • Panzerfaust

Går det inte att löpa lägenheten och sedan hyra ut den till fadren i andra hand? Eller hade ni tänkt casha in på den på en gång?

• Heloise

jag vill oxå vara berusad!
    Sharing is caring Sonja, hit med lite iskall vodka
    Natt natt

Sonja68 skrev 2009-07-03 00:00:52 följande:
    tillgånng på mjölk skulle det ju vara. Shit, jag är berusad, jag går och sover. God natt!
  • passionsblomman

Nä, hörni...detta går inte!
    Inseminarium eller åtminstone undersökning och blodprov imorgon och alltså uppstigning i arla morgonstunden.
    Därför borde jag väl följa resten av familjens exempel och nana kudden.

Kanske ska komma ihåg att ta in kissekattungarna från altanen också..

-de vaknar liksom till liv så här på kvällen och rusar runt och är pigga när det väl blivit lite svalt,(ungefär som jag och min hjärnkapacitet) så nu får de bo i badrummet på nätterna, för de rasslar runt som marodörer överallt annars. Dessutom gör det minst om de kissar på golvet där, nu innan de lärt sig-OCH lådan är ju där med.

• Heloise

nä nu ger jag upp
    ska gå och lägga mig så jag orkar upp och gå imorron innan jobbet. Kanke hinner sola lite innan jobbet med hmmm, det finns ett par ställen på min kropp som inte är brända/flagnar så kan vi ju inte ha det
    KRAM på er

Svar på tråden Tantvarning 4