• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Frulle

Hoppas ju att vi gör en bra affär. Ja du vet ju vart vi bodde. FULA hus, men läget är guld!! Vi får köpa den för 1,1 milj, en 3:a på 81 kvm mitt i centrala solna.

• passionsblomman

Nä, det förstås...

Nåja, ni kommer säkert på en lösning.
    viktigast i nuläget är nog ändå attt Micke känner att du förstår att det inte är hans drömläge, så det inte blir en spricka mellan er av saken.

Frulle skrev 2009-07-02 21:07:15 följande:
    njae vi vill ju mjölka ut så mycket vi kan på den och det kan jag inte göra mot pappa.
  • passionsblomman

Åh nej!
    Martyrkorte, det är ingen hit att spela...då blir man helt tvärtom istället.
    Ska ni göra något i sommar som låter er komma ifrån lite?

Frulle skrev 2009-07-02 21:19:14 följande:
    Jo jag försöker.. Men han spelar MARTYR och det gör mig helt galen!!!!Ohhhh jag bara gör det och det men ingen lyssnar på mig och buuuFUCKINGhuuuuuu.Så låter det i mina öron.
  • Frulle

haha nää I HATE martyr!

Nää vi har inget planerat.. Bara att han åker med ungarna på tisdag. Och det ska faktiskt bli jäääävligt skönt!!

Planerar ju in en dejt med dig och fem.bru!!

passionsblomman skrev 2009-07-02 21:25:30 följande:
    Åh nej!Martyrkorte, det är ingen hit att spela...då blir man helt tvärtom istället.Ska ni göra något i sommar som låter er komma ifrån lite?
  • passionsblomman

Ja det tror jag blir bra,både att han drar ett tag och att att ha date!

Frulle skrev 2009-07-02 21:28:49 följande:
    haha nää I HATE martyr! Nää vi har inget planerat.. Bara att han åker med ungarna på tisdag. Och det ska faktiskt bli jäääävligt skönt!!Planerar ju in en dejt med dig och fem.bru!!
  • Heloise

åhhh vad jag blir galen på vissa här seriöst att folk orkar någon försökte precis knäppa mig på näsan i trashtråden genom att kalla mig Lilla du vilket för mig är en nedvärderande och jävligt provocerande sak att kalla någon!

• Panzerfaust
    Heloise skrev 2009-07-02 21:58:36 följande:
    åhhh vad jag blir galen på vissa här seriöst att folk orkar någon försökte precis knäppa mig på näsan i trashtråden genom att kalla mig Lilla du vilket för mig är en nedvärderande och jävligt provocerande sak att kalla någon!
    Stackars liten...

• Heloise

Blomman mitt hjärta jag har inboxat mitt nummer

Vill gärna se vad slaktar-Blomman leker med

• Heloise

åhåhåh vad härlig hon är, förstår tjocktanterna kommer att få en hjärtinfarkt när killer blomman flyttar in!

• Wingtear

Konstaterar att Mulles nya smeknamn visar att hon måste tjuvläsa tanttråden medans hon var "borta".

10 sällskap på listan som inte svarat. Så dåligt. Jag är superbesviken! Osa är inte utsatt för att man ska vänta och känna efter... Vi måste beställa maten imorgon! *mutter mummel*

Jag är gnäll-kärring idag. Alltså snäppet värre än tant. Haft migrän hela dagen, och bebis gör ju att jag inte får äte ibuprofen-preparat (typ burana) vilket är det enda som hjälper... Skulle dessutom måsta vara representabel på ett klubb/idrottsevenemang nu ikväll. Det gick bra, men jag var nog lite kort i tonen där när det var 25 grader varmt, 75% luftfuktighet (fanns mätare på väggen) och ca 0% syre...

Svar på tråden Tantvarning 4