• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Kan ju inte hålla mig ifrån er

Sonja, om det känns oroligt med betalning kan du deponera pengarna hos länsstyrelsen, så betalas de ut när jjobbet är FÄRDIGT, då visar du att ni inte försökt smita från betalnngen, åtminstone kan man deponera hyror så där. Har legat i tvist med en hyresvärd för länge sen, som jag vann

Ska jag skicka ett gäng härifrån som hjälper dig med SGT?? Jag kan gå i spetsen

Tårtorna ska jag lägga SP på idag (kritvit massa typ marsipan med äckligt sött,men det blir så fint). Det är chokladbottnar med limemousse, vaniljmarinerade hallon och jordgubbsmousse(utan socker), och spacklat med chokladsmörkräm. Inte så sött alltså för att det inte ska bli ett slisk med SP.

Gjorde klart bordsplaceringen i natt, pratade med värdparet och trubaduren igår kväll och idag ska pappa klippa gräs, mamma passa barn och duka, jag fixa tårtor och flytta kläder och grejor till stället där vi ska klä oss och bo på bröllopsnatten och sen tänker jag bar glida runt på fredag och vårda mitt munsår Det är på läkning i alla fall...

Igår kom mina föräldrar och idag kommer min kusin med sambo och barn och imorgon kommer resten av min familj, så då bjuder de på middag, skööönt!

Blomman, lycka till med bilen, vet hur det är , hade en sån volvo, tillslut hittade de felet men jag kommer inte på vad det var just nu, ska fråga gubben om han minns vad mojunken hette.. ett relä byttes i alla fall..

Bye for now........

• passionsblomman

Vilket bröllopsös det är härinne!

LillaBrud: Ja, jag tycker en lista är mycket klokt, och nej, jag tror inte folk är så bra på att ta det som det kommer. Jag skulle definitivt ha ett "körschema" för hela dagen. En total som JAG har och så små dellistor som de berörda har, med tider och allt möjligt.
    Jag vet,jag vill ha koll och litar inte på att folk kan tänka själva...

Bilen är visst redan lagad ringde sambon och sa så han hämtar den idag. Jag antar att det var något enkelt då, eftersom den var död när de fick in den.

Sonja, jag lider verkligen med er över de förbaskade hantverkartjafset! Betala INTE än!

• Frulle

Va skönt med bilen!! Hoppas den vill hålla sig frisk nu då!!!

passionsblomman skrev 2009-07-02 12:28:52 följande:
    Vilket bröllopsös det är härinne! LillaBrud: Ja, jag tycker en lista är mycket klokt, och nej, jag tror inte folk är så bra på att ta det som det kommer. Jag skulle definitivt ha ett "körschema" för hela dagen. En total som JAG har och så små dellistor som de berörda har, med tider och allt möjligt.Jag vet,jag vill ha koll och litar inte på att folk kan tänka själva...Bilen är visst redan lagad ringde sambon och sa så han hämtar den idag. Jag antar att det var något enkelt då, eftersom den var död när de fick in den.Sonja, jag lider verkligen med er över de förbaskade hantverkartjafset! Betala INTE än!
  • Frulle

Här är det kaos. Jag och M har det PISSDÅLIGT i vårat nya gifta liv!!! Pratar knappt med varandra!

• passionsblomman

Men vad nu då!? Vad kommer det sig? Har det hänt något särskilt?

Frulle skrev 2009-07-02 12:59:05 följande:
    Här är det kaos. Jag och M har det PISSDÅLIGT i vårat nya gifta liv!!! Pratar knappt med varandra!
  • Frulle

Nä jag vet inte.. Känns som allt blev skit efter bröllopet!!

Beror nog på boendesituationen skulle jag tro... Men jobbigt är det!
    Jag sitter verkligen i kläm mellan Micke och pappa. Han vill inte bo med pappa en sekund till typ.. Jag vill ju självklart inte heller det, men det är ju ändå min pappa och det känns rent ut sagt förjävligt att behöva dissa pappa och tvinga honom att sälja sitt älskade hus!!!

Hur jag än gör så sviker jag någon!

passionsblomman skrev 2009-07-02 13:03:30 följande:
    Men vad nu då!? Vad kommer det sig? Har det hänt något särskilt?
  • Diz

det är alltid jobbigt när man hamnar i kläm mellan personer som man älskar. Jag hoppas verkligen det ordnar sig så smidigt som möjligt för dig... kram!

• Soldemor

Massor med kramar här nerifrån också! Man bara önskar att livet ibland iaf skulle vara någotsånär lätt!

Svar på tråden Tantvarning 4