• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Glömde: nu de senaste två gångerna felet vist sig har vi lämnat den till vår vanlioga verkstad, och nu bytt bränslepumpen. Bilen har rullar helt "symtomfri" sedan vi hämtade den i onsdags. Nu tvärdog den helt utan förvarning.

• Heloise

Symptomfri hahahahahaha

passionsblomman skrev 2009-06-30 21:46:37 följande:
    Glömde: nu de senaste två gångerna felet vist sig har vi lämnat den till vår vanlioga verkstad, och nu bytt bränslepumpen. Bilen har rullar helt "symtomfri" sedan vi hämtade den i onsdags. Nu tvärdog den helt utan förvarning.
  • Panzerfaust

Är det motorn som dör eller blir den helt strömlös?

• passionsblomman

Motorn dör, och startmotorn kämpar för att kunna starta om. vi har bytt allt som är logiskt att byta...

Panzerfaust skrev 2009-06-30 21:53:00 följande:
    Är det motorn som dör eller blir den helt strömlös?
  • Sonja68

Blommis; jag förstod också att sambon fanns bakom dig redo att backa upp vid behov. Drog också den slutsatsen att han ville ligga lågt till att börja med, med tanke på sitt jobb så vill han väl undvika att tjafsa med knäppgökar även på fritiden.
    Så han kan vara helt lugn, vi VET att han inte backar när det "är dags".

BILSKRÄLLE!!!! VW har jag inge bra erfarenhet av, det var deras märkesverkstad som tog 11000 kr betalt av oss för nåt som inte var felet egentligen.

• Heloise

Panzer och jag är trångsynta och sätter folk i fack...

• Heloise

Är det inte roligt så säg : gud förbjude den som säger att det är en kvinnorförtryckande symbol att bli överlämnad av sin pappa det är så trångsynt att tycka så. Och att tycka att Amber helt enkelt är ett fult lågstatus namn är även det trångsynt, den där tolkningsfriheten som vissa talar sig så varma om försvinner j-ligt fort ibland...

• passionsblomman

Ja jag förstod hela tiden att alla förstod det...det var i sambons huvud det blev jobbigt där och vi har båda ältat den där grejen en hel del, för det blev en väldigt skarp situation där vi var tvugna att välja hur långt det skulle få gå.

Kontentan är att jag ångrar inte att jag sa till, eftersom syftet aldrig var att de skulle förståååå och be om ursäkt, utan att visa att de fan inte kan bete sig hur som helst utan att få åsikter och reaktioner på det valda beteendet.Jag vägrar vara en mask och låta packet ta över alla bra ställen.

Däremot ska vi ha en mer överlagd plan nästa gång och sådant som att sambon kan få ta på sig skorna först, ifall det skulle bli fight kan tex vägas in.

Sedan var sambon osäker på om jag verkligen skulle velat att han klev in och tog över, eftersom jag är rätt självständig och stolt och brukar ta mina egna strider.

I det här fallet hade en annan man haft större effekt än jag själv, och han hade kunnat köra"få tyst på din akvinnor och nu är dt du och jag-grejen" Dessvärre visste vi inte riktigt var sällskapet bredvid stod, för där satt en annan familj med en stor karl i. Man vill inte hamna i ett fet-underläge mitt ute i ödemarken och med sin son bredvid.

DÄREMOT är jag otroligt frustrerad över att jag inte får klösa sönder dem och plåga dem som de förtjänar och att jag inte får binda dem och pula in en trasa i käften på dem så jag i lugn och ro kan få läsa lusen av dem. Jag skulle dessutom gärna bajsa i deras brevlåda, eftersom INGEN står och kallar mig "trash" bara utan vidare.
    Jag har en hämnare inom mig..

Sonja68 skrev 2009-06-30 23:10:37 följande:
    Blommis; jag förstod också att sambon fanns bakom dig redo att backa upp vid behov. Drog också den slutsatsen att han ville ligga lågt till att börja med, med tanke på sitt jobb så vill han väl undvika att tjafsa med knäppgökar även på fritiden.Så han kan vara helt lugn, vi VET att han inte backar när det "är dags". BILSKRÄLLE!!!! VW har jag inge bra erfarenhet av, det var deras märkesverkstad som tog 11000 kr betalt av oss för nåt som inte var felet egentligen.
Svar på tråden Tantvarning 4