• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Var då? Är det den där namntråden eller? Ha inte hunnit läsa ikapp än, så den harjag inte kollat.

Panzerfaust skrev 2009-06-30 21:09:26 följande:
    Skönt att se att man har rätt som vanligt:www.dn.se/nyheter/vetenskap/sex-varje-dag-ger...Det runkas för lite. Passion: Det är ungeför som hon som citerade mig för att säga att hon inte bryr sig om vad jag skriver...
  • Heloise

Nähä ingen målning idag, vi går upp och målar imorron ist.
    Ska ta en kall dusch mmmmmm och sen en shakes usch blä urk

• passionsblomman

Btw: Vår bil har lagt av-igen, mitt på vägen när sambon var på väg att möta upp oss andra två för en middag vid vattnet och en kall öl. Nu fick vi äta själva och han bogsera bil istället. Undrar om någon kommer komma på vad felet egentligen är!

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-06-30 21:23:08 följande:
    Btw: Vår bil har lagt av-igen, mitt på vägen när sambon var på väg att möta upp oss andra två för en middag vid vattnet och en kall öl. Nu fick vi äta själva och han bogsera bil istället. Undrar om någon kommer komma på vad felet egentligen är!
    Vad har ni för bil? En Trabant?
  • passionsblomman

Ja man kan fanimig undra! Vi har en Audi, som rullat helt utan anmärkning och hur bra som helst ända tills det här underliga felet uppstod.

Panzerfaust skrev 2009-06-30 21:23:57 följande:
    Vad har ni för bil? En Trabant?
  • Panzerfaust

Hatar grejer som inte funkar som de ska

• passionsblomman

Och när man inte kan göra ett skit åt sakerna själv utan bara måste lämna över åt andra att hjälpa en.
    Jag kan säga att detta har snott en hel del energi som vi verkligen kunnat använda till ngt annat. Min sambos ansiktsuttryck över denna bil...

Panzerfaust skrev 2009-06-30 21:34:11 följande:
    Hatar grejer som inte funkar som de ska
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-06-30 21:36:38 följande:
    Och när man inte kan göra ett skit åt sakerna själv utan bara måste lämna över åt andra att hjälpa en. Jag kan säga att detta har snott en hel del energi som vi verkligen kunnat använda till ngt annat. Min sambos ansiktsuttryck över denna bil...
    Har ni lämnat in den till samma ställe hela tiden?

Hur gammal är den?
  • passionsblomman

Nej. Vi har en verkstad vi litar på som alltid i 9 år gjort alla jobb, men när detta uppstod så var det tunget att lämnas till märkesverkstaden. Det har inte blivit bra alls och min sambo har varit färdig att skalla karln som bara stått och sagt: "men det ÄR ju inget FEL på din bil vad fan vill du att jag ska göra!?!"
    Eh, ja typ laga bilen så den inte slår av mitt i farten kanske?

Bilen är en -97 som är ovanligt välvårdad och inte alls gått långt för sin ålder. Folk brukar inte tro att den är så gammal.

Panzerfaust skrev 2009-06-30 21:38:50 följande:
    Har ni lämnat in den till samma ställe hela tiden?Hur gammal är den?
Svar på tråden Tantvarning 4