• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Halloj
    Har haft en bra dag, har hunnit en hel del så nu är basgrejorna packade i hsvagn.. vi drar ju på bröllopsresa i husvagn med 3 barn.... vågat va
    Leksandsstrands camping i 10 dagar med Dalhalla och raphsody in rock en kväll
    I övrigt ska vi pröva sommarrodel och kollar nallar!

Panzer, du verkar ha haft en superddag, vad kul!! Kan inte tänka mig att Heloise var missnöjd.. har du sett senaste tråden med tjejen som funderar på att ställa in, du kanske ska skriva nåt där

Solde, så underbart fina dina katter är! Förstår att du kallar dem snuttisar

Jag vill också på kryssning.. utan barn
    Kanske får ta det nån säng när vi hälsar på pappa och dumpa barnen där och bara dra... tål att tänka på!

Sonja, hoppas att det gick bra med passet, annars får du smita över gränsen

• MulleNuh

Trött....

Jaaa på tisdag (nästa vecka) ska micke åka med barnen till luleå. Jag ska vara ensam i 9 dagar!!!!!! Helt scary!

• Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-06-29 20:43:54 följande:
    Trött....Jaaa på tisdag (nästa vecka) ska micke åka med barnen till luleå. Jag ska vara ensam i 9 dagar!!!!!! Helt scary!
    Neeeeej! Varför ska du vara hemma?! Just det, du jobbar antagligen. Luleå är bara 7 mil härifrån, grannbyn alltså, vi hade ju kunnat ha tantträff med Daa också!!
  • Sonja68

Har ikväll varit och hämtat mitt pass med inklistrat visum som räcker till 1/6 2010. Då återstår att göra ett nytt försök på Polisstationen imorgon och fixa pass till Tanja. Undra hur många dagar det tar...

• passionsblomman

Jag är lite intersserad av era funderingar och hur ni är funtade gällande mina senaste två inlägg 2556+2557 i den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Jag skriver så mycket i båda, men orkar inte alltid dra allt på två ställen...
    Blomman har bråkat irl nu igen utöver att jag baaaaadat hela dan med min familj.
    Nu ska jag läsa vad ni gjort..

• TinkerBelle

Älskade vännen det finns inget du kan eller hade kunnat göra.
    Människor som mår så dåligt har oftast planerat det noga.
    Förstår dock hur du känner dig.
    *kram*

MulleNuh skrev 2009-06-29 11:10:34 följande:
    Usch.Förra veckan tog ju ett ex/"vän" till mig livet av sig. Och nu i morse slog det mig ordentligt! Blää mår piss över detta!
  • TinkerBelle

Heja blomman!
    Jag önskar jag varit där - var var ni?
    Jag är nog lika osvensk som du...
    Vi hade kunnat ta några rallar svingar tillsammans.

passionsblomman skrev 2009-06-29 23:29:08 följande:
    Jag är lite intersserad av era funderingar och hur ni är funtade gällande mina senaste två inlägg 2556+2557 i den här tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.htm...Jag skriver så mycket i båda, men orkar inte alltid dra allt på två ställen...Blomman har bråkat irl nu igen utöver att jag baaaaadat hela dan med min familj.Nu ska jag läsa vad ni gjort..
Svar på tråden Tantvarning 4