• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Spännande....

Heloise skrev 2009-06-27 23:23:22 följande:
    Ja jag är så himla glad för hans skull.Nu är det bara min hippa kvar :-s oroar mig lite lite granna för den faktiskt haha.
  • Heloise

ja kanske det, fast jag börjar bli paranoid. Tror att de väntar runt varje hörn haha. Så länge jag slipper hoppa från höga höjder och sjunga så är jag på.
    Nu fick jag sms från svensexe coachen tydligen håller de på och fyller pansartanten. Sweet haha

passionsblomman skrev 2009-06-27 23:28:47 följande:
    Spännande....
  • Heloise

haha morfar kommer kl 11 för att måla huset med panzer, like så gott det så han kommer upp. Han kan få pizza när jag komemr hem från jobbet vid 20:30 tiden.

passionsblomman skrev 2009-06-27 23:34:05 följande:
    Lika bra att du ställer in dig på att du får fixa hämtpizza imorgon!
  • passionsblomman

Tjena,han kommer behöva sitta på en pall och måla!

Och i kvällningen är nog lagom att börja fundera på mat.
    Morfar får nog göra lite kaffe också...

Heloise skrev 2009-06-27 23:37:19 följande:
    haha morfar kommer kl 11 för att måla huset med panzer, like så gott det så han kommer upp. Han kan få pizza när jag komemr hem från jobbet vid 20:30 tiden.
  • Fjällbruttan

Godmorgon ladies

Hoppas pansartanten kom ehm med några hjärnceller i behåll och är något så när hel
    Kan behövas när man ska måla
    I´m yours, låter som du har det underbart, vad det är härligt att höra!

Blomman, en Skeeter VAc är en härligt elak sak som lockar till sig eländet och suger i sig dem eller så klabbar de fast på ett papper, vi har köpt en portabel så den är lätt att flytta runt.
    4 dagars leveranstid så på torsdag måste den komma
    Kan behövas, för just nu verkar det regna på lördag... plan B börjar ta form, för det är svag vind så då blir det tält...
    Hoppas bara att det ändras till liiite sol, det behöver inte vara hett

För övrigt har jag fått munsår... gud så snygg jag är!

• Im yours

Strålande väder idag, igen, och jag mår jättebra. Har bakat en rabarberpaj, vi ska åka ut till hav och klippor idag. Det är min dotters kille som vill visa mig det fantastiska med Ö-vik, o pajen ska vi äta tillsammans alla tre. Min Sandra är en toppentjej, hon ser verkligen lycklig ut. Det är sånt här som värmer själ o hjärta.

Sonja; Jag hoppas att din man återhämtar sig snart. Lasse är piggare nu, m visst har hjärtoperationen satt sina spår. Han är mer känslig, än han vill tillstå och verkar ha bråttom att bygga bo med mig. Jag har lite separationsångest nu då jag även minstingen flyger ut ur det "trygga" boet. Jag vet inte, men ibland känner jag mig så vilsen,och pytteliten. Men det är väl nån sorts föräldrafas..........

Alla ni som snart slår till m giftemål, jag tänker mycket på er.
    Kramar till alla söta vänner i tanttråden.

• passionsblomman

Sitter med en mycket sen frukost. Min yoghurttallrik ser ut som något ur en reklamfilm om livets goda.
    Den är helt täckt avfärska jordgubbar, hallon och jättestora blåbär, lite linfrön och valnötter.
    Himmelskt!

Idag ska här badas!

Svar på tråden Tantvarning 4