• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Heloise

Heeeej Wingtear! Kul att se dig igen och grattis!

Japp massor att göra, de har sådan otrolig tur med vädret, helt perfekt ju! Han vart lite ställd men väldigt glad, så Heloise packade väskan och gav förhållningsorder: inga blåtiror eller utslagna tänder, blåmärken ska hållas under halsen och INGA benbrott/armbrott/handbrott för jag vet vart de bor och då jävlar får de börja springa FORT! Jag har ine planerat bröllop i 1 år för att posera med en man som har kryckor haha

Vi var och hämtade ringarna igår, och jag är alldeles kär, så himla fina vart de pch så fick vi värderingsintyg. De är värda 40 000kr men vi har bara betalat 10 000kr!

• Heloise

Bild finns i galleriet

Fast min alliansring har 5 stenar istf 3 som på bilden.

Ja verkligen känner mig alldeles jätteglad över det!

Dessutom har jag på första gången på väldigt lång tid haft ett produktivt samtal med min pappa och vi har pratat igenom en del saker och han är medveten om att han måste skärpa till sig annars kommer det här inte fungera längre, han sa att han var så stolt över mig och Lars etc gjorde mig lite gråtmild. Pappa är ju så himla underbar men tyvärr en strulpelle av gigantiska mått och just den delen av honom är jag väl inte så super förtjust i men han är ju min pappa. Huvudsaken är ju att han förstår vad jag menar och är villig och ändra på sig.

• passionsblomman

Nu blir jag VERKLIGEN glad å dina vägnar Heloise! Åh vad bra att du fick känna att du nådde fram!

Hihi! Blomman och hennes brorsor har precis börjat klara av att klättra/hoppa upp nerifrån altanen och ta sig in i stugan.
    Den där nivåskillnaden ser helt enorm ut när de sitter nedanför och laddar för att komma upp.

• Heloise

Åh gulliga bebbar!
    Det är svårt det där att hoppa, första gången vi såg Flisan så laddade hon av bara attan för att hoppa över mattkanten( ramlade naturligtvis och blev arg på fransarna)

• Wingtear

Tack tack.
    Jag har ju faktiskt saknat er en aning oxå. Kul att se att "alla" de gamla vanliga är kvar här ännu. Var lite rädd att komma till en tant-tråd där det bara var en massa nya tanter, det tar ju sån attans tid att lära känna alla, och tid är en bristvara just nu... Ska i princip jobba ihjäl mig i en vecka frammåt, sen blir det "bara" festplanering i en vecka, och sen, sen får jag lugn och ro

• Daa

Heloise skrev 2009-06-27 11:25:47 följande:

Åh gulliga bebbar!Det är svårt det där att hoppa, första gången vi såg Flisan så laddade hon av bara attan för att hoppa över mattkanten( ramlade naturligtvis och blev arg på fransarna)
    Åh, så gulligt.

Hej, alla tanterna! *försöker vinka, men i värmen blir det ett slött viftande*

Wingtear: grattis!
  • Villemoa

Mulle: fy vad tragiskt med dödsfallen :-0 Och vad är det för jäkla kompis?! Fjortisvarning på henne alltså..

Wingtear; GRATTIS till bebben!

Håller på att smälta bort i värmen, hos oss är det vääldigt varmt men man ska inte klaga

• TinkerBelle

Hej hej tanter, här finns det knappt tid att sitta vid datorn nu när det bara är en vecka kvar.
    Har varit på IKEA och köpt champange glas och bolaget för att fylla på förrådet. Allt medans killarna och blivande maken forstätter att måla hus.

Här dör det folk också, dock inga närstående - tack och lov!
    Nää det är bestmans knäppa frus farbror som gått hädan. Vilket innebär att hon inte kommer till vårt bröllop. Har ju berättat om männsikan förut. Kan inte påstå att jag bryr mig så värst. Lite komiskt dock att jag fick rätt till sist och att hon inte ens kommer till vårt bröllop. Nu fick hon dock en bra ursäkt som räddar ansiktet på henne. Har svårt att hon planlagt sin farbrors död att tajma med vårt bröllop....

Vi ska nä vi kommer över till England ha ett party för att fira vårt giftermål. Vi får väl se om hon kommer då.

Mulle - du är en gift kvinna nu och behöver inte fjortis kompisar! Skaffa dig några rediga tanter istället!

• Fjällbruttan

Halloj damer!

Ställer in en nybakt rabarberpaj Med glass och vanljvisp....
    Surfar efter en myggjagare modell större nu, har tom. sagt att jag skiter i om det inte blir ettväxthus på 10 år, bara vi köper en maskin som tar bort knott och mygg, jag får psykbryt!

Jag är så sönderbiten överallt så jag kommer att se ut som jag har böldpest på lördag
    Saga racade för övrigt i bakdkaret igår och halkade "uppförsbacken" och fick en redig blåtira.... blir snygga kort nästa lördag

Wingtear, grattis till bebben, här är en ny tant.........
    Men jag hoppas du gillar rabarberpaj

Svar på tråden Tantvarning 4