• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • MulleNuh
    hahaha.. Va roligt!!! Är ni nära med grannarna??
    Eller är dom nyinflyttade och håller just nu på att packa för att flytta igen?!
    passionsblomman skrev 2009-06-25 19:54:05 följande:
    Min sambo smög över till en av våra grannar med vår son, med isg hade de vattenpistoler modell stooora och hoppade fram ur buskarna och anföll grannfrun och hennes två småtjejer.Jag garanterar att de tycker min sambo är galen efter det...
  • passionsblomman

Dfk:Du var värd alla tre, så det så!

Mulle, jag tycker era bröllopsbilder är jättefina!
    I´m yours:jooo, de har fina hus de däringa hockeypojkarna. Men det ska de ha tycker jag och det är kul att de gillar sitt Ö-vik!

Måla, mm, det borde vi med. Vi har ett varv kvar på vår lilla bod och dessutom dörrarna som är omålade helt. Färgen står härhemma, det ska bara bli av också...

Fjällbruttan: Du är galen och rolig!

• Fjällbruttan

Jahapp... då var man klassad som galen då
    Gud så skönt, då är jag ju inte ansvarig för mina handlingar

jag har överlevt dagen, meckat ihop fispinnar till middagen, ibland undrar barnen om jag verkligen är kock...
    Och så har båda tjejerna varit och ridit , jättemysigt!
    Nu ska jag gosa med min m2b innan han faller ihop av trötthet, han röjer backarna just nu i hettan och håller på att förgås...
    tänkte erbjuda fotmassage!

Go´natt

• passionsblomman

Rent avståndsmässigt hade han faktiskt smugit över alla andra grannars tomter i ca 150 meter, så honblev nog rätt förvånad, för vi bor inte bredvid varandra.
    Men relationsmässigt så är vi nära nog för att ha varit bjudna på deras bröllop osv. Så de tålde det nog

MulleNuh skrev 2009-06-25 21:06:35 följande:
    hahaha.. Va roligt!!! Är ni nära med grannarna??Eller är dom nyinflyttade och håller just nu på att packa för att flytta igen?!
  • Im yours
    . Fispinnar, synd att jag inte hann blogga in det i samband med Petsson, den skogstokige tuppen Fjällbruttan, var ju bara tvungen att skriva om honom.

Imorg kommer Smilla hitfarande. Gissa om farmor Liz har några presenter att trolla fram ♥

Klart du ska ha alla skorna!!!!! Nått annat är otänkbart
  • tonårsmorsa

Oj, oj. Verkar vara full tupp hemma hos Fjällbruttan.

I morgon är det löning. Jippie, hela 766 kr. Undrar vad man ska göra för alla de pengarna? (Och försäkringskassan har man fortfarande inte hört något från.)

• Villemoa

Oj, här har man missat många inlägg ser jag!!

Låter som du haft det väldigt bra passionis, så härligt det låter med spa!

Mulle; min dotter är också 1 år och 3 månader Är Bella också född i mars som Moa är?

Här är det annars full rulle. Moa har liksom bestämt sig för att inte sova middag på dagen och man blir ju liksom lite skogstokig för de där timmarna hon sover är ju guld värda för mig att få liten egentid. Sen att hon bara blir tröttare och tröttare (=grinigare och grinigare) gör ju inte saken lättare direkt. Men hon slocknade som ett ljus tidigt ikväll.

Springer för övrigt runt här som en skållad råtta; tvättar, skriver packningslistor, kollar att man har ett helt reseapotek osv för på söndag natt drar vi till Arlanda för vidare färd mot BRÖLLOPSRESAN!! Det ska bli såå skönt!

• Cantaton

Nä, nu blir det nog nattinatti här. Begravning som lär ta större delen av dagen imorgon..

• MulleNuh
    Bellis är född sista mars...

GUD så skönt att få resa bort!!!!!!!
    Villemoa skrev 2009-06-26 00:14:23 följande:
    Oj, här har man missat många inlägg ser jag!!Låter som du haft det väldigt bra passionis, så härligt det låter med spa!Mulle; min dotter är också 1 år och 3 månader Är Bella också född i mars som Moa är? Här är det annars full rulle. Moa har liksom bestämt sig för att inte sova middag på dagen och man blir ju liksom lite skogstokig för de där timmarna hon sover är ju guld värda för mig att få liten egentid. Sen att hon bara blir tröttare och tröttare (=grinigare och grinigare) gör ju inte saken lättare direkt. Men hon slocknade som ett ljus tidigt ikväll. Springer för övrigt runt här som en skållad råtta; tvättar, skriver packningslistor, kollar att man har ett helt reseapotek osv för på söndag natt drar vi till Arlanda för vidare färd mot BRÖLLOPSRESAN!! Det ska bli såå skönt!
Svar på tråden Tantvarning 4