• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Har ni aldrig ätit fispinnar????
    Varför tror ni barnen undrar om jag verkligen är kock
    Fiskpinnar ska det ju vara... fast man kan bli ganska fisig i magen av de stekta äggen som barnen vill ha till

Här skiner solen igen, men nu ska jag göra rosor en stund innan vi går ut och matar myggen och knorten, de älskar min kropp...
    tur tt det finns så mycket av den

I´m yours... bloggnamnet tack!!

• Cantaton

Ja, dessa små djur är väl de enda som gör Norrland mindre vackert på sommaren

Fjällbruttan skrev 2009-06-26 08:43:12 följande:
    innan vi går ut och matar myggen och knorten
  • Fjällbruttan

I´m yours, Pettson är västebottning, men bor i Lappland
    Hittade din blogg, underbar!!
    Och jag har kopierat checklistan!!
    Håller på att skriva ut den nu, smart med extratrosor, ska bums lägga ner ett par

Cantaton... myggen är en vidrig plåga, men värst är knorten och det vi kallar sviarn... yttepyttesmå äckel som knappt syns men bits så det svider och det blir jättefläckar...Hoppas att jag inte har för många fläckar tills nästa lördag..
    Har salvor från Thailand som funkar bra mot det, köpte på mig ett lager i januari

• MulleNuh

Usch jag känner mig faktiskt ledsen över Michel Jackson!!! Känns helt sjukt!!

• Sonja68

Fjällbruttan; På Kalixmål heter de "Sviron" de där äckliga små svarta knotten

Godmorgon tanter!
    Såg på väderkartan att vi har varmast i landet. Klänningen blir kortare o kortare för var dag... Helt plötsligt orkar jag inte dölja mina blåvita, strimmiga, håriga ben.
    Från knäna o neråt har jag alltid rakat, men nu upptäckte jag till min fasa att jag har en massa långa hår på LÅREN !!!
    LJusa visserligen, men fan vart kom dom ifrån???
    Känns ju inte kul att börja raka låren också, för att sedan få skäggstubb där. Vaxning kanske? Nån som har tips på bra hemmavax, eller är det salong som gäller nu?!

Maken kom hem med taxi igår och ligger hemma och pustar i värmen. Han har ont, särskilt i cristan, vid höften där det tog bentransplantaten. Så nu får man vara passopp minnsann. Hämta vatten, kom med en till kudde, fjärrkontrollen, osv osv osv.
    Ja, ja, det gör jag så gärna, bara armen blir BRA!!!

Ha en underbar dag alla goa tanter!

• Sonja68

ÅÅÅHHHHH, fick just höra om Michael Jackson, jag är ett gammalt Jackofan, ÄLSKAR hans musik men kanske inte alla hans tilltag här i livet. Men KING OF POP, det är (var) han!!
    Fy så tragiskt.

• Cantaton

Jo, jag vet. Jag hade konsert utomhus i Nilivaara och blev alldeles sönderäten. Jag sjöng ju, men tyckte mer synd om cellist och pianist.

Fjällbruttan skrev 2009-06-26 08:53:19 följande:
    I´m yours, Pettson är västebottning, men bor i Lappland Hittade din blogg, underbar!!Och jag har kopierat checklistan!!Håller på att skriva ut den nu, smart med extratrosor, ska bums lägga ner ett par Cantaton... myggen är en vidrig plåga, men värst är knorten och det vi kallar sviarn... yttepyttesmå äckel som knappt syns men bits så det svider och det blir jättefläckar...Hoppas att jag inte har för många fläckar tills nästa lördag..Har salvor från Thailand som funkar bra mot det, köpte på mig ett lager i januari
  • passionsblomman

Vaddå???? Vad har hänt? Är han död?

MulleNuh skrev 2009-06-26 08:59:21 följande:
    Usch jag känner mig faktiskt ledsen över Michel Jackson!!! Känns helt sjukt!!
  • MulleNuh

jaaa...

passionsblomman skrev 2009-06-26 10:52:54 följande:
    Vaddå???? Vad har hänt? Är han död?
  • Panzerfaust

En pedofil mindre.

Idag är en bra dag, nu väntar jag bara på att döden besöker Gary Glitter också så ska jag fan korka upp min Auchentoshan.

Jacksons musikaliska arv liksom Glitters är totalförstört, varje gång jag hör deras låtar hur bra de än är hör jag bara "pedo pedo pedo pedo pedo" i mitt huvud.

Svar på tråden Tantvarning 4