• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

MULLEFRULLE: Ni är ju JÄTTEFINA på fotona! Hur snygga som helst!
    Svammelmaja där...

• Panzerfaust

Go'kväll alla.

En tämligen märklig man...

• Panzerfaust
    Sonja68 skrev 2009-06-24 23:36:54 följande:
    j*****t trovärdig herre det där
    Jag tycker det är hysteriskt roligt, kanske fult att garva åt ett av samhällets olycksbarn men det skiter jag i.

• lillabruden

tjohejsan!
    uvi har jag aldrig haft *pepparpeppar ta i trä* och önskar det endast åt mina värsta fiender!! Men lovar Mulle att du är på min vänner lista

Som den genuina PMS tjejen med tonårsfasoner kan jag bara säga, får ni töser som är hälften än va jag var, så klarar ni er bra! Jag får dåligt samvete när jag tänker tillbaka...men jag vet ju idag varför jag utagerade så häftigt.....o brorsan o jag kunde kriga, o då menar jag knivkastning, wrestling style krig!
    men vi älskar varann idag o skulle dö utan varan

Jag måste erkänna att jag har lite svårt för att ens veta vart Linköping ligger...så det blidde inget dop för mig...

Jasså Passionis har åkt på spa och Sonja och Daa har fikat IRL... myyyys!!! hoppas ni åt chokladkaka!!!

själv har jag bokat in mig på ansiktsbehandling på måndag....får se hur det går, jag som kan sitta still i totalt 4min..................

Vad är ribbåt? Går det att äta?
    .....ska ha mens, äter allt!!!

• lillabruden

oj glömde ju....fil är bra mot svampinfektion, men tips är att inte ta filen direkt från kylen....kaaaaallt!! (ja, man ska inte äta den )

o Mulle, blir du anmäld för att nämna uppblåsbara barbara undrar man vem som är uppblåst! Kan inte BT sålla bland anmälningar?

• MulleNuh

morrn morrn.

Jaa anmälningen ja. Fy fan så larvigt...

Ja ja, det har iaf löst sig med pengarna som varit dragna dubbelt.. Tjohoo!

• Sonja68
    MulleNuh skrev 2009-06-25 08:26:51 följande:
    morrn morrn.Jaa anmälningen ja. Fy fan så larvigt... Ja ja, det har iaf löst sig med pengarna som varit dragna dubbelt.. Tjohoo!
    Gooood mooooorning!
    Men så SKÖNT att det löste sig med pengarna!
    Fira på fredag då mao?
    Ikväll ska jag våndas och betala alla räkningar. och DET är MÅNGA och STORA. Det är så deppigt att lönen bara går in och ut igen lika snabbt. Kvar blir typ ingenting. Tur att vi fick tillbaka lite på skatten, det är vår räddning denna månad.
    Nu har även vi fått sommar! Varmt, soligt, och blåser inte speciellt heller Jag har kjol och skrämmer livet ur jobbarkompisarna med mina blåvita tantben Men det bjuder jag på. Hann inte smörja brun-utan-sol.
    Så söt din Bella ser ut, hur gammal är hon?
  • Fjällbruttan

Go´morron

Vilken belöning, du blir anmäld och får 6000:-
    Tror jag ska skriva nåt kul inlägg

Ja, vad är ribbåt??

Här strålar solen idag med så vi tänker vara ute hela dagen igen, idag ska det penslas rosor till tårtan

Jag har hittat en ny stressfaktor, går i på www.yr.no och kollar vädret varje dag....igår sa långtidsprognosen regn nästa fredag, lördagen var inte med ännu... idag såg det lite bättre ut, så dumt att kolla nu eftersom det kan bli vad som helst men jag kani nte låta bli!

Lillabruden, har själv rejäl PMS så jag misstänker att äldsta kommer att ha det, ser tendenserna redan nu....phu....
    fast när det verkligen gäller, då skyddar de varannn, Gud nåde den som ger sig på en av systrarna

Sonja, vad mysigt med fika, fjällfalangen bjuder glatt på fika om nån råkar komma hit
    Hoppas det gått bra med operationen denna gång!
    För övrigt är jag inte känslig så skriv gärna ut ditt tips
    Lovar att inte anmäla för osedlighet

Kram på er

Svar på tråden Tantvarning 4