• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Fjällbruttan

Ihhhsh!!

Du får tokhälla i dig tranbärsjuice, den utan socker så tungan knyter sig som ett russin!
    Kanske dags för en långkur??

Kan du inte få recept av nån annan läkare??

MulleNuh skrev 2009-06-24 08:05:25 följande:
    Go morron.FAAAAAAAAN!!! Jag har åter igen åkt på en hej dundrandes uvi!!! HATAR det! Är sååå less!!Och så hade min läkare självklart ställt in sin telefontid idag så jag kan inte ringa och få tabletter!!!!
  • MulleNuh

Brukar dricka tranbär.. Men jag har ju andra piller hemma jag fått för att motverka (Hiprex), men dom hjälpte inte nu. Kommer från när vi var på båten och jag råkade sitta en liten stund i bubbelpool. Så det är ju självförvållat. Jag har strikt badförbud i resten av mitt liv!!

Om jag ska ringa annan läkare så måste jag ju dit för koll. Denna vet ju mina problem och min historia så han skriver bara ut direkt. men jag har ringt sköterskorna och ska se om dom kan hjälpa mig när dom ringer upp..

Fjällbruttan skrev 2009-06-24 08:14:36 följande:
    Ihhhsh!!Du får tokhälla i dig tranbärsjuice, den utan socker så tungan knyter sig som ett russin!Kanske dags för en långkur??Kan du inte få recept av nån annan läkare??
  • Cantaton

Åååh nej!

MulleNuh skrev 2009-06-24 08:05:25 följande:
    Go morron.FAAAAAAAAN!!! Jag har åter igen åkt på en hej dundrandes uvi!!! HATAR det! Är sååå less!!Och så hade min läkare självklart ställt in sin telefontid idag så jag kan inte ringa och få tabletter!!!!
  • Fjällbruttan

Shit vad jobbigt!
    Hoppas att sköterkorna kan hjälpa dig!
    När jag hade mina UVI med GBS:n märkte jag inget, det är en smygande jäkel utom att jag tillslut fick ont i njurarna....

• MulleNuh

Ja fy fan!!!! Killar har det rätt bra ibland och slipper all den skiten!

Fjällbruttan skrev 2009-06-24 08:23:22 följande:
    Shit vad jobbigt!Hoppas att sköterkorna kan hjälpa dig!När jag hade mina UVI med GBS:n märkte jag inget, det är en smygande jäkel utom att jag tillslut fick ont i njurarna....
  • Fjällbruttan

De har det förbaskat bra ocks när man är på bilresa och måste kissa....
    Hatar det på vinter! Vi har ju lite avstånd här... och så blåser det iskallt där man sitte vid vägkanten och inte kan man gå ner i diket heller för där är det 2 meter snösörja...
    De fuskar helt klart

MulleNuh skrev 2009-06-24 08:24:32 följande:
    Ja fy fan!!!! Killar har det rätt bra ibland och slipper all den skiten!
  • MulleNuh
    Ja banne mig!!!
    Fjällbruttan skrev 2009-06-24 08:26:40 följande:
    De har det förbaskat bra ocks när man är på bilresa och måste kissa....Hatar det på vinter! Vi har ju lite avstånd här... och så blåser det iskallt där man sitte vid vägkanten och inte kan man gå ner i diket heller för där är det 2 meter snösörja...De fuskar helt klart
  • Cantaton
    Fjällbruttan skrev 2009-06-24 08:26:40 följande:
    De har det förbaskat bra ocks när man är på bilresa och måste kissa....Hatar det på vinter! Vi har ju lite avstånd här... och så blåser det iskallt där man sitte vid vägkanten och inte kan man gå ner i diket heller för där är det 2 meter snösörja...De fuskar helt klart
  • Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2009-06-23 17:23:21 följande:
    .Solde kan ju i alla fall snyta sig lite diskret, är ju begravning så ingen märker nåt då.Kram
  • passionsblomman

Orättvisa och hormontivoli, det är en kvinnas lott.

Skit Mulle!
    Åh, det gör ju så ONT när det är en ordentlig!Visst har jag sagt att jag fick mitt i vår spa-semester ifol? Och sjukvårdupplysningen sa till mig att be hotellet fixa en citron och en kanna vatten?
    Det gjorde guld-tjejen i recep och jag drack en hel 1 1/2 literskanna med två pressade citroner i den natten. Det var jävligt surt, men faktum är att redan på morgonen när jag väl kunde åka till doktorn hade det lindrats påtagligt.

Förutom medicinen fortsatte jag att dricka färskpressade juicer varje morgon och hade kvar kannan i kylen också, som jag fyllde på med citron, så jag drck ngt glas/dag.

Det var en hästkur!
Svar på tråden Tantvarning 4