• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • dfk

Passion- mys nu ordentligt!
    lillabruden- exakt, bilden var precis som man kan känna sig!

fjällbruttan- mina töser är nu fyllda 9 och den andra ska snart bli tonåring, ska fylla 13. Äldsta bara sprutar hormoner och är vääääldigt känslig, arg, ledsen och glad på en och samma gång.
    Min kära man börjar prata om att han vill ha ett till barn....

• Villemoa

Va?? Har du blivit anmäld? I vilken tråd då?

MulleNuh skrev 2009-06-24 19:19:15 följande:
    vem har anmält mig!!?????
  • MulleNuh

Det var nån som ville ha tips på en present att köpa till en "snobbig" farbror som fyller 60 år, och jag skrev uppblåsbar barbara..
    Villemoa skrev 2009-06-24 19:22:37 följande:
    Va?? Har du blivit anmäld? I vilken tråd då?
  • Villemoa
    Klockrent!! Och DET blev du anmäld för, LARVIGT är dagens ord...
    MulleNuh skrev 2009-06-24 19:26:33 följande:
    Det var nån som ville ha tips på en present att köpa till en "snobbig" farbror som fyller 60 år, och jag skrev uppblåsbar barbara..
  • MulleNuh

Ja det stod att jag kränkte och det var ett påhopp.. Hmm hur man nu kan få det till påhopp vette fan.

Villemoa skrev 2009-06-24 19:29:10 följande:
    Klockrent!! Och DET blev du anmäld för, LARVIGT är dagens ord...
  • tonårsmorsa

Hej hopp!
    Jasså, så det var någon som kände sig kränkt och påhoppad av Mulle. Undrar vem som skulle blivit påhoppad om gubben fått en Barbara?

• Fjällbruttan

Om man ser ut som en mumrik när man är så snygg som du Mulle vill jag genast anmäla mig för att bli en!!
    Jag tycker ni var jättefina! Du har ingen närbild på buketten, den ser så otroligt fin ut!

Här har dagen tillbringats ute, har nu bara tolv servetter kvar att vika, av 86, de viks iform av hjärtan, gullenuttigt va
    Sen har tjejerna gjort små godisknyten i skimrande grön organza och ivoryfärgade band (organzan finns på min bolero, sjal, tjejernas klänningar och Mattias väst och slips..)
    Vet inte riktigt varför vi ska ha såna men fick godis och band av en kompis som tänkt göra dem, så då fick det bli såna
    Hon behagade bli gravid och sover just för tillfället när hon inte kräks eler jobbar så jag fick fixa knytena själv, dvs. tjejerna gjorde det, glatt dessutom
    Ibland håller sig hormonerna lugna

Sen har jag varit snäll en stund och gett Mattias nack och skallmassage... han spann när han inte gnällde av smärta!
    Ibland är det kul att vara massageterapeut och peta på onda fläckar när han varit dum

Hoppas du har det underbart på spat blomman

• MulleNuh

haha va söt du är! Tack snälla.

Jag har ju lite bilder, men bilderna är inte rättvisa mot buketten. JAAA den var HELT jävla sagolik!!!! Helt otrolig är vår lilla passionsblomma!!

Men jag TROR att det kan dyka upp några bidler på den snart.. Min käre man håller på med några bilder som inte är klara ännu...

Fjällbruttan skrev 2009-06-24 21:06:32 följande:
    Om man ser ut som en mumrik när man är så snygg som du Mulle vill jag genast anmäla mig för att bli en!!Jag tycker ni var jättefina! Du har ingen närbild på buketten, den ser så otroligt fin ut! Här har dagen tillbringats ute, har nu bara tolv servetter kvar att vika, av 86, de viks iform av hjärtan, gullenuttigt va Sen har tjejerna gjort små godisknyten i skimrande grön organza och ivoryfärgade band (organzan finns på min bolero, sjal, tjejernas klänningar och Mattias väst och slips..)Vet inte riktigt varför vi ska ha såna men fick godis och band av en kompis som tänkt göra dem, så då fick det bli såna Hon behagade bli gravid och sover just för tillfället när hon inte kräks eler jobbar så jag fick fixa knytena själv, dvs. tjejerna gjorde det, glatt dessutom Ibland håller sig hormonerna lugna Sen har jag varit snäll en stund och gett Mattias nack och skallmassage... han spann när han inte gnällde av smärta!Ibland är det kul att vara massageterapeut och peta på onda fläckar när han varit dum Hoppas du har det underbart på spat blomman
  • Sonja68

Hej tanter!
    Idag har jag varit hela dagen på vårt stora länssjukhus för min älskling har opererats.
    Och där har vi haft en mini-mini-tantträff minsann !
    Jag och Daa lunchade ihop och det var HUR TREVLIGT SOM HELST!
    Så Norrbottensfalangen här på tanttråden har koll på läget nu, hehehe .
    Daa, KRAM på dig och TACK för det intressanta studiebesöket!
    Mannen skrivs förmodligen ut imorgon och de har lovat att skicka hem honom i taxi (!) så jag ska slippa åka de sju milen och hämta honom. Nå'n i familjen måste ju jobba också...
    Ddk och Fjällbruttan; tur jag har er som ger mig en förvarning om vad som komma skall . Mina tjejer är visserligen bara 4 resp 6½
    men jag ser vissa tendenser redan. Girlpower är inte att leka med... Men ändå är det härligt att se den genuina syskonkärleken och hur den äldre ändå "vakar" över den yngre.
    Vink-vink Passion! Hoppas du bubblar och njuter i SPAt!
    Mulle: kramar till dig. Jag har haft uvi två ggr och det är f*n inte lattjolajban precis! Kissa taggtråd...
    För mig blev det penicillin med obehagliga, långvariga svampinfektioner som följd. En klok gammal gumma gav mig ett tips förresten ang. svampinfektionerna. Men jag vet inte om jag törs nämna dem här, vet inte hur känsliga tanter ni är...
    Well, kramar och till alla!
    Rödvin o popcorn är en kulinarisk höjdare, by the way...

Svar på tråden Tantvarning 4