• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Heloise

Hejhej!
    Panzer och jag är upptagna med att måla hus; jag har även målat/droppat mitt hår, tuttarna8 iaf ovansidan) axlar och mage samt lite i ansiktet, Panzer har målat väggen...

Det är varmt och jag jobbar på bröllopsbrännan ikväll ska vi iväg och ser Transformers more than meets the eye duhduhduh.

Låter som ni har det bra i solskenet tanter, Mulle är UVI bättre? Jag har samma problem som dig fast Hiprex funkar faktiskt väldigt bra på mig var ett tag sen jag hade( iaf typ 1 år sen)och du och Micke var så fina at jag fick en tår i ögat, jag vill oxå vara snygg elegant fin brud men men ngn ska ju se ut som en strandad val i chiffong oxå '

Är ni uttråkade så ta en sväng förbi Gävle( följ bara ljudet av gnabbande par ex en man som skrattar elakt åt sin blivande fru som fått färg på magen) och grabba en pennsel, jag lovar att se till att vinglasen/ölgkasen är fyllda och magarna likaså.

• Cantaton

Jaha! Ja, jag ser det rätt positivt faktiskt Mest mekigt, liksom.

TinkerBelle skrev 2009-06-25 15:25:58 följande:
    Uppsägningstid gäller rent juridiskt uder hela kontraktstiden och skall regelera för båda parter.Jag förstår att det känns tungt att behöva flytta i förtid, men se det positivt - kan bara bli bättre!
  • TinkerBelle

Hehehe jag har lämnat över målandet till mina söner och det går galant.
    Dem har blivit lovade en slant, men jag måste säga att dem är engagerade över förväntan!

Heloise skrev 2009-06-25 16:58:56 följande:
    Hejhej!Panzer och jag är upptagna med att måla hus; jag har även målat/droppat mitt hår, tuttarna8 iaf ovansidan) axlar och mage samt lite i ansiktet, Panzer har målat väggen...Det är varmt och jag jobbar på bröllopsbrännan ikväll ska vi iväg och ser Transformers more than meets the eye duhduhduh.Låter som ni har det bra i solskenet tanter, Mulle är UVI bättre? Jag har samma problem som dig fast Hiprex funkar faktiskt väldigt bra på mig var ett tag sen jag hade( iaf typ 1 år sen)och du och Micke var så fina at jag fick en tår i ögat, jag vill oxå vara snygg elegant fin brud men men ngn ska ju se ut som en strandad val i chiffong oxå 'Är ni uttråkade så ta en sväng förbi Gävle( följ bara ljudet av gnabbande par ex en man som skrattar elakt åt sin blivande fru som fått färg på magen) och grabba en pennsel, jag lovar att se till att vinglasen/ölgkasen är fyllda och magarna likaså.
  • TinkerBelle

Vet vad du menar. Jag avskyr att flytta rent generellt.

Cantaton skrev 2009-06-25 17:05:13 följande:
    Jaha! Ja, jag ser det rätt positivt faktiskt Mest mekigt, liksom.
  • passionsblomman

Hej hej!
    Nu är jag nyskrubbad, massagad och ansiktsrengjord och har dessutom vaxat benen och bikinilinjen.
    Vi hade så trevligt som helst och sbnackade till halv två i natt.

Gud vad ni har skrivit idag!

Mulle: du har ju faktiskt träffat Cantaton också!

• MulleNuh

Ja men gud så dum jag är! Ja det har jag ju!!!

passionsblomman skrev 2009-06-25 18:46:19 följande:
    Hej hej!Nu är jag nyskrubbad, massagad och ansiktsrengjord och har dessutom vaxat benen och bikinilinjen.Vi hade så trevligt som helst och sbnackade till halv två i natt.Gud vad ni har skrivit idag! Mulle: du har ju faktiskt träffat Cantaton också!
  • MulleNuh

Ååå nu fick jag ångest!! Jag menar inte att sitta och säga: buuuhuuuu jag är ful!!
    Absolut INTE! (haha det låter ju så) men man ser ju på sig själv på ett annat sätt och jag ser bara att jag gör en viss min på bilderna som säkert inga andra ser!!!

• Heloise

Nu har vi målat klart för idag och avslutat med ett litet vattenkrig, då granntanten erbjöd beskydd Ibland är jag övertygad om att grannarna här tycker att vi är galna!

Duschen nästa sedan mys på bio, Shia Laboeuf är lite väl ung men ack så söt, jailbait jailbait!

• passionsblomman

Min sambo smög över till en av våra grannar med vår son, med isg hade de vattenpistoler modell stooora och hoppade fram ur buskarna och anföll grannfrun och hennes två småtjejer.

Jag garanterar att de tycker min sambo är galen efter det...
    Heloise skrev 2009-06-25 19:33:09 följande:
    Nu har vi målat klart för idag och avslutat med ett litet vattenkrig, då granntanten erbjöd beskydd Ibland är jag övertygad om att grannarna här tycker att vi är galna!Duschen nästa sedan mys på bio, Shia Laboeuf är lite väl ung men ack så söt, jailbait jailbait!
  • dfk

Åh, vattenkrig blir man aldrig för gammal för!

Fjällbruttan- det händer mycket hemma hos dig! en galen tupp som anfaller och sedan stolen. Det lät rätt roligt ändå, hihi!(förlåt).

Jag har köpt tre par skor i dag!!! Gaaaaalen. Jag fick ett ryck, kunde inte bestämma mig, tog alla tre paren. Usch på mig! Jag brukar alltid vara ekonomisk och nästan aldrig köpa skor, vårdar mina ömt år efter år tills de är utnötta och redo för sopkorgen.
    Till barnen och maken kan jag däremot skämma bort dom med fina kläder och skor men jag blir sådär skuldmedveten när jag ska handla till mig själv. För dyrt, onödigt, en annan gång....
    Jag vet inte vad som flög i mig, undrar vad min man kommer säga om saken?! Ja men nu är det gjort och jag kommer inte lämna tillbaka dom.

Svar på tråden Tantvarning 4