• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Heloise

natt natt ladies! Nu ska jag gå och sussa så jag orkar med att måla i morron, jag gillar inte tidiga mornar alls

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-06-30 23:28:28 följande:
    Onekligen! Tack för den länken!Har kopierat det som inte lät redan utbytt, så får vi se vad de säger på verkstan i morgon(idag hann vi bara precis få dit eländet)
    Googlade "Audi lägger av" och letade lite

Gu'natt
  • lillabruden

google är bra till mycket

ny favvo låt 'Öppna ditt fönster' med Lisa Ekdahl, kan inte sluta lyssna o hittar inte 'om igen utan att stanna' knapp på spotify.....

Jag funderar ärligt att fnysa av min "mor" ordentligt, men jag känner ju henne sedan....spermie stadiet och det lär inte resultera i något. Det värsta för henne är när jag inte gör något alls så jag får väl fortsätta med det. Men ska ringa min morfar i dagarna tror jag.....

Som om inte det vore nog så försöker jag desperat gå ner några kilon men det enda jag kan tänka på är choklad!!! förbannelsens förbannelse......

Varför i hela friden skulle Mulle sluta på BT?! Det är ingen äkta tant *surar*

Förresten är min pappa en riktig tant en kärring hade parkerat mitt i en parkering där det får plats 2-3bilar. Hon stod precis så att ingen kunde ställa sig där. Hon kom o skulle köra o min pappa skriker från sin bil andra sidan gatan att hon kan väl tänka på att fler kanske vill parkera där. Hon svarar något i stil med att det bryr hon sig inte om och min pappa *fnissar* skriker till mig som var gåendes på väg bort 'Har du hört på världens största idiot!?!!' han e go! Tror hela området hörde och nu parkerar kärringen lite,men bara lite, bättre

24dagar kvar....varför känns det som en evighet men som att jag inte har tid till någonting!!?
    det roliga har liksom försvunnit redan när jag skulle prova klänning....bara jobb med bröllop...längtar till dagen så vi kan njuta

ska ju klippa mig den 31juli...HUR?!!!??? HJÄLP!

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-07-01 08:30:54 följande:
    HAHAHA!!!
    Din tokstolla, Gud vad du lurade oss! Jag var uppriktigt nedstämd igår för vad vore BT och Tanttråden utan din härliga, ärliga och hjärtliga inlägg?! Välkommen tillbaka, tantskrälle !
  • Frulle

haha men jag tänkte faktiskt försvinna, men sen satt jag HELA kvällen och läste vad ni skrev här och så såg jag att brudöverlämningstråden gick sig varm så det var TUFFT för mig då faktiskt att hålla mig borta!

Sonja68 skrev 2009-07-01 08:37:00 följande:
    Din tokstolla, Gud vad du lurade oss! Jag var uppriktigt nedstämd igår för vad vore BT och Tanttråden utan din härliga, ärliga och hjärtliga inlägg?! Välkommen tillbaka, tantskrälle !
  • Sonja68
    Frulle skrev 2009-07-01 08:40:40 följande:
    haha men jag tänkte faktiskt försvinna, men sen satt jag HELA kvällen och läste vad ni skrev här och så såg jag att brudöverlämningstråden gick sig varm så det var TUFFT för mig då faktiskt att hålla mig borta!
    Jo, jag förstår, man har inte riktigt tid att hänga jämt på BT, man har ju ett familjeliv också. Så jag kommer nog vara borta i perioder, när det är mycket annat i mitt liv som upptar min tid. Men man behöver väl inte avregistrera sig helt... mitt vad det är så dyker det upp nån intressant debatt så man känner att man vill bidra med sin åsikt eller sina erfarenheter. Då är det ju svårt att hålla sig...!
  • Sonja68
    Sonja68 skrev 2009-07-01 08:55:18 följande:
    Jo, jag förstår, man har inte riktigt tid att hänga jämt på BT, man har ju ett familjeliv också. Så jag kommer nog vara borta i perioder, när det är mycket annat i mitt liv som upptar min tid. Men man behöver väl inte avregistrera sig helt... mitt vad det är så dyker det upp nån intressant debatt så man känner att man vill bidra med sin åsikt eller sina erfarenheter. Då är det ju svårt att hålla sig...!
    Sen så är det ju ett sånt härligt gäng här på Tanttråden, så det liksom bara gåååår inte för mig att inte kika in titt som tätt.

Så, nu har jag ÄNTLIGEN varit och gjort pass åt flickan. Igår när jag var dit, för tredje gången så var Passmaskinen/systemet trasigt! Fatta vad trött man blir. Dagarna går och vi planerar att åka den 10:e om A känner att han orkar.
    Nu idag så var maskinen igång igen men vi lyckades inte få några godkända fingeravtryck. Men man såg dem ändå, men nåt streck var borta nånstans. Men det gick att välja "slutför ändå", typ, så vi hoppas det inte blir några problem nu pga. detta. Vi försökte säkert 15-20 gånger. Hon sa att det är lättast med tonåringar, men med barn och lite äldre är det svårare att få bra fingeravtryck. Hmmm... låter som att det där inte kommer bli nån vidare succé.

har ni också varmt och sol idag?!
  • Soldemor

Hade diskussion med chefen igår om brudöverlämning. Den kom upp när vi försökte göra klart vår hemsida, och där har jag skrivit om dop, vigslar och begravning och vanliga frågor som kommer upp i samband med dem. Chefen tycker helt plötsligt att brudöverlämning är fint och vackert! (visst, det var typ 31 grader varmt här igår, men ändå!) Jag ville skriva ungefär som Kjell Präst gör i inledningen till prästtråden, så vi diskuterade ett tag utan att egentligen komma någon vart. Vår hemsida skall förhoppningsvis sjösättas på torsdag, får se hur det ser ut då, spännande...hrm

Svar på tråden Tantvarning 4