• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Heloise

gulligt hjärtat gulligt, men VÅR dag remember

Jo känner mig iaf helt lugn num för det första så kunde sömmerskan snöra klänning som värsta hockey morsan. Voila midja och annat kul, sen ska hon lägga ut runt höfterna så att tunnan försvinner samt lägga ut över ryggen. Känner mig väldigt glad och blev så himla glad när jag såg den på andra ggr. Den är faktiskt himla fin, men utan att bli för tulliglullig prinsessig

• passionsblomman

Jaaaa, den är himla fin och du med!

Jag kan förövrigt riktigt HÖRA Panzer andas ut i en lättnadens suck!

Heloise skrev 2009-07-03 23:02:04 följande:
    gulligt hjärtat gulligt, men VÅR dag remember Jo känner mig iaf helt lugn num för det första så kunde sömmerskan snöra klänning som värsta hockey morsan. Voila midja och annat kul, sen ska hon lägga ut runt höfterna så att tunnan försvinner samt lägga ut över ryggen. Känner mig väldigt glad och blev så himla glad när jag såg den på andra ggr. Den är faktiskt himla fin, men utan att bli för tulliglullig prinsessig
  • Heloise

Ja du skulle sett paniken när underläppen började darra på mig och jag hyperventilerade ; jag måste köpa en ny klänning, jag måste ha en annnan klänning.
    Panzer: VI KÖPER INTE EN TILL KLÄNNING följt av en massa, det går säkert att ordan älskling( sagt med osäker lätt panikslagen röst)

passionsblomman skrev 2009-07-03 23:07:54 följande:
    Jaaaa, den är himla fin och du med! Jag kan förövrigt riktigt HÖRA Panzer andas ut i en lättnadens suck!
  • Panzerfaust

Ja vafan 2 klänningar och 4 par skor räcker väl?

• passionsblomman
    Sonja68 skrev 2009-07-03 21:58:23 följande:
    Var väl okej. Mannen såg nöjd ut och ungarna åt.
    Somliga dagar får det vara gott nog.

(att man sedan själv hellre hade ätitgyllenbruna rårakor med löjrom och tillbehör till förrätt, Hjortytterfilé med gräddsås, hasselbackpotatis och rödvinbärsgelé till varmrätt,serverat med ett schysst rödvin och en knäckig crème brulée till efterätt med en cappuccino och en liten avec, det, kära Sonja, är en HELT annan sak! )
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-07-03 23:13:31 följande:
    Somliga dagar får det vara gott nog.(att man sedan själv hellre hade ätitgyllenbruna rårakor med löjrom och tillbehör till förrätt, Hjortytterfilé med gräddsås, hasselbackpotatis och rödvinbärsgelé till varmrätt,serverat med ett schysst rödvin och en knäckig crème brulée till efterätt med en cappuccino och en liten avec, det, kära Sonja, är en HELT annan sak! )
    *dreglar* Ja, kära Blommis, det är en heeeelt annan sak...
  • Heloise

3 par skor hörrududu, och 2 slöjor glöm inte det, snart kan vi öppna brudbutik haha

Panzerfaust skrev 2009-07-03 23:13:20 följande:
    Ja vafan 2 klänningar och 4 par skor räcker väl?
  • passionsblomman

Hahahah!

Jag är helt tvärsäker på att få saker skrämmer en man så till den milda grad som en på hans kvinna darrande underläpp och den där tonen i rösten som skvallrar om att NU precis nu skenar hela det här tåget rakt åt helvete och det finns ingen nööööööööödbroms!

Heloise skrev 2009-07-03 23:10:51 följande:
    Ja du skulle sett paniken när underläppen började darra på mig och jag hyperventilerade ; jag måste köpa en ny klänning, jag måste ha en annnan klänning.Panzer: VI KÖPER INTE EN TILL KLÄNNING följt av en massa, det går säkert att ordan älskling( sagt med osäker lätt panikslagen röst)
  • passionsblomman

Jag tror bestämt att vi behöver anordna någon slags tantmiddag framöver. Då vi jäklar i det ska äta allt annat än barnmat!

Sonja68 skrev 2009-07-03 23:17:09 följande:
    *dreglar* Ja, kära Blommis, det är en heeeelt annan sak...
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-07-03 23:33:08 följande:
    Jag tror bestämt att vi behöver anordna någon slags tantmiddag framöver. Då vi jäklar i det ska äta allt annat än barnmat!
    Får väl arrangera ngt när vi kommer ner och hämtar missen
Svar på tråden Tantvarning 4