• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Sonja68

Hallå tanter!
    Ursäkta att jag lämnade matfrosseriturnén lite abrupt igår, men ibland måste man ta hand om familjen också
    Vi har rätt gott om plats, två gästrum och en gillestuga, samt drygt 1000 m2 tomt för den som vill tälta med myggen Räcker det? Ja, mat och sprit verkar ju vara ett tema för tantturnén, det märks ju redan så här i inledningsfasen av planerandet, hehehe.
    Just det; Tinker och Fjällbruttan gifter sig idag Vad härligt, hoppas ni får det underbart!
    Mulle: Morgonst*nd har guld i mund Mornarna är bäst!
    Hurra för Smilla på hennes födelsedag.
    Vi har också varit på kalas idag. Damen i fråga var dock något äldre (min brors sambo), men vi har fikat och ätit jordgubbstårta och nu är jag så där äckelmätt igen. För innan kalaset åt vi pizza *gömmer ansiktet i händerna av skam*
    Har varit hela familjen på stan och handlat inför resan, presenter, mat, apoteksgrejer och andra förnödenheter. Detta tog flera timmar. Tillslut, när vi är på mataffären, hör jag att min fyraåring går och sjunger högt och ljudligt "Ont det gör ont, det gör ont..." Jag frågar, "Men Katja, var har du ont nånstans?" "I MAGEN mamma, för jag är så HUNGRIG"
    Sen stämde sexåringen också in i klagokören och jag insåg att här är det brådis. Så vi svängde förbi pizzerian... Känner att det går jättebra med den där nya hälsosamma livsstilen jag började med i måndags

• Sonja68

Heloise; klänningen sitter ju kanonbra!! Du kan ta det lugnt och luta dig tillbaka, du kommer STRÅLA!

Blomman, juli det är säkert månaden det SKA ske! Håller tummarna.

• lillabruden

oj oj har varit på vift 2dgr i sträck nu o vill bara lägga mig i soffan....får läsa ikapp imorgon om mitt nät funkar!det är klydd antingen m BT eller mitt nät *grrr*

har gullat med en underbar liten pojke på 2månader idag han somnade hos mig *svävar på moln*
    gullgullgull!!!

• Daa

Grattis Fjällbruttan och Tinkerbelle! (och deras respektive makar också, förstås )
    Hoppas ni hade underbara bröllopsdagar.

• passionsblomman

Åh vad träligt det är att storröja och ldrig blir det klart och fint heller i den här sketna lilla råttbohålan vi bor i. Saker överallt och dammråttor som bävrar och kläder som inte har någon garderobsplats. Och det är inte det att vi ghar mycket kläder, utan att vi knappt har ngn garderob.

Nu har jag skurat hela badrummet åtminstone och sambon har diskat oc alla sängkläder hänger ute i väntan på renbäddning.
    Fast det är svalare idag blir man helt svettig!

och sambon är sur som ättika för vi var och handlade och hyrde film och då råkade han ställa p-skivan på 10 ist fäör 11 och detta fast han särskilt kollade att vi fick stå där vi stod, då p-lisorna just stod och bötade en gubbe. Likförbannat fick vi aalltså 550 kr i böter, så det blev jäkligt dyra hyrfilmer och mjölk. Nu har ahn klippt gräset, svalkat sig i sjön och diskat. Ligger nu med sin AlltOmHistoria och läser....

...snart kanske man kan prata med honom igen utan att få huvudet avbitet...

Svar på tråden Tantvarning 4