• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • passionsblomman

Jag tror jag på riktigt ska planera in en Norrlandsturné och hälsa på alla tanterna och äta tunnbröd och löjrom allt vad jag orkar!

• passionsblomman

Nehej! Nu sitter jag här efter midnatt igen, fast jag ska upp tidigt och in till kliniken igen. Ny chans, ny tvåochenhalv veckas väntetid.

Åskar det hos er andra? Här blixtrar det nu och då över natthimlen och regnar igen. Jag tycker det är underbart, för det var så varmt att jgag höll på att gå åt förut.
    Katterna ser också lite piggare ut, milt sagt.

• Heloise

Åh vad spännande Blomman, hoppas hoppas verkligen att det går vägen! Det är ingen åska här vad jag vet men då poppar iofs Panzer så det är svårt att höra haha
    Vi ska upp och jobba men ljuset och värmen har sullat till min dygnsrytm. Min kompis H var över igår (bästa vännen som är gravid) och hon hade fått en liten liten babybump, så gulligt, ser ut som om hon svalt en pruttkudde haha

passionsblomman skrev 2009-07-04 00:45:28 följande:
    Nehej! Nu sitter jag här efter midnatt igen, fast jag ska upp tidigt och in till kliniken igen. Ny chans, ny tvåochenhalv veckas väntetid. Åskar det hos er andra? Här blixtrar det nu och då över natthimlen och regnar igen. Jag tycker det är underbart, för det var så varmt att jgag höll på att gå åt förut.Katterna ser också lite piggare ut, milt sagt.
  • Frulle

Idag är det någons bröllopsdag!!!!

Lycka till idag och ha så förbannat himla roligt!
    Perfekt bröllopsväder. Inte så hett som det varit. Bättre luft OCH sol!!

• Frulle

Här känns allt lite bättre idag!! Micke var på glatt humör igår och var så gullig och jag överraskade honom med att störstäda huset när han var borta en sväng på kvällen så han blev gladare när han kom hem.

Och nu på morronen har det varit passionerad älskog.. Ja nu känns allt fint!
    Och ikväll har vi grillfest här med ett ganska stort gäng som kommer!
    Ska bli kul!!

• Im yours

Godmorgon mina underbara vänner! Idag glömms livets alla förtretligheter, vår sessa blir ett år. Hurra, hurra, hurra!!

Har man någon gång träffat en liten människa, och genast fått den där första kontakten. Som visar att man är bundis, och hör ihop, bör man vara fångad av livets mysterium. Att få det där leendet, den där spontana gesten till vänskap, är i mångt och mycket, meningen med livet.

Många pratar om barnbarn som livets efterrätt, och visst är det creme de la creme. Att kunna sträcka sig lite, lite längre vad gäller tolerans, att förlora sig själv i att bara göra gott, göra väl. Att se det lilla barnets registrera alla segertecken - Aha, henne kan jag när som, linda kring mitt lillfinger. Sånt kan inte beskrivas i ord ............

Idag, den 4 Juli blir Smilla Elvira ett år. Hon tar sina första steg, och visar med full kraft, ett helt register av känslor.

Smillis njut av ditt första alldeles egna tårtkalas. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. / Farmor.

Massor av kramar till brudparen!!!

• Fjällbruttan

För sista gången som fjällbruttan
    Fjällfruggan snart
    Kunde inte hålla mig ifrån er, mina underbara tanter!
    Har bara ögnat igenom sista sidan, vi ska äta frukost straxt, men mat verkar vara på tapeten...
    Hörrni, kom hit, det finns så det räcker,och ni skulle förgylla min dag enormt!

Annars tycker jag vi tar en tantturné tillsammans, förmodligen får vi avsluta på fett och alkoholklinik, men vem bryr sig

Allt är toppen här, solen strålar, jag är kolugn, Mattias lite nervös för att skotern inte ska starta och för att han inte minns vad han svarade på frågor han fick på svensexan... förmodligen bröst, bröst och bröst.. jag oroar mig inte

Kram till er alla och njut av dagen ni med!
    Nu ska jag smälla i mig ägg och bacon

• Heloise

nu finns en bild under starka bilder när klänningen faktiskt sitter ordentligt haha

• passionsblomman

Leve brudparen! Hurra hurra hurra!

Leve lilla Smilla! Hurra hurra hurra!

Leve Heloises sömmerska! Hurraaaaaaa!

Mulle: Jag tror ni två mest bråkar för att få ha lite försoningssex ibland..

Fjällbruttan: inatt kom jag på"men hur ska de köra skotern? det är ju sommar och gräs...? "
    Tag mig ur min grubbelcirkel...

Svar på tråden Tantvarning 4