• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • Villemoa

Tack alla! Vi hade det alldeles underbart härligt!! Nu har vi badat så mycket så det räcker och blir över! Men vi kom ju inte hem till något roligt väder...

• Heloise

nä ni missade en otroligt solig vecka

• Wingtear

Idag har vi fått ett trevligt litet bakslag *ironi, väldigt mycket ironi* på våra planer för bröllopsfest på lördag. Den som är ansvarig för bokningen har slarvat bort vår bokning och bokat ett annat sällskap istället.
    Imorgon ska mannen ringa upp henne. Jag kan inte komma upp i de raserihalter han kan innan tårarna börjar spruta för att jag är så arg, men börjar jag gråta så är allt som förgjort. Men mannen kan Jag ska lyssna Jag tycker inte det minsta synd om henne!

• passionsblomman

Men guuuud! Vad är det du säger! Vilken soppa!!!

Wingtear skrev 2009-07-06 23:20:43 följande:
    Idag har vi fått ett trevligt litet bakslag *ironi, väldigt mycket ironi* på våra planer för bröllopsfest på lördag. Den som är ansvarig för bokningen har slarvat bort vår bokning och bokat ett annat sällskap istället. Imorgon ska mannen ringa upp henne. Jag kan inte komma upp i de raserihalter han kan innan tårarna börjar spruta för att jag är så arg, men börjar jag gråta så är allt som förgjort. Men mannen kan Jag ska lyssna Jag tycker inte det minsta synd om henne!
  • passionsblomman

Hon har bara bytt och blivit Frulle! Men först lurade hon i oss att säga hejdå den maran!

Villemoa skrev 2009-07-06 23:18:30 följande:
    Fast vi hade en otroligt solig vecka ändå Men hallå, är Mulle avreggad???
  • Villemoa

Ja, jag tänkte väl!! Inte får man lämna oss inte! Varför Frulle istället för Mulle?

passionsblomman skrev 2009-07-06 23:24:49 följande:
    Hon har bara bytt och blivit Frulle! Men först lurade hon i oss att säga hejdå den maran!
  • Wingtear

passionsblomman skrev 2009-07-06 23:24:07 följande:

Men guuuud! Vad är det du säger! Vilken soppa!!!
    Skulle inte fått veta före på torsdag om jag inte hade följt med mamma på enjo-party hos hennes granne. De är "de andra"...

Vi hittade en annan lokal, men det var inte kul att börja leta en lokal till lördag, idag efter klockan halv sex!
    Den nya är billigare och egentligen passar den bättre, men den är inte egentligen tillgänglig för vem som hellst, så det är via kontakter.

Jag ska sitta och skratta när mannen får slarv-majan att gråta imorgon!
Svar på tråden Tantvarning 4